השחקנית, הדוגמנית ואשת הטלויזיה מירי בוהדנה היא אישה עסוקה לכל הדעות, אבל כנראה שתמיד יש זמן למצוות כי כעת החליטה להשקיע את זמנה גם בסיוע להצלת חיים. בוהדנה התגייסה כבר לפני כשנתיים למעגל הנשים של ידידי מד״א בישראל, במטרה לסייע בהעלאת המודעות לחשיבות הצלת החיים בארץ, ומאז, עברה קורס עזרה ראשונה בסיסי מד"א והפכה למגישת עזרה ראשונה מן המניין.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

צדיקה. מירי בוהדנה (צילום: אלירן אביטל)
צדיקה. מירי בוהדנה (צילום: אלירן אביטל)

כעת, כשמגן דוד אדום נוקט מאמצים רבים למניעת התפשטות נגיף הקורונה ולשמירה על בריאות הציבור, מירי התגייסה בהתנדבות מלאה גם לנושא זה והצטלמה לסרטון הסברה של ארגון ההצלה הלאומי, במסגרתו היא מראיינת את סמנכ"ל רפואה במד"א ד"ר רפאל סטרוגו. מטרת הסרטון להעלות את המודעות בציבור לפעולות פשוטות שניתן לנקוט על מנת לצמצם באופן משמעותי את סיכויי ההידבקות, ובמקביל להוריד ככל הניתן את הבהלה בקרב האזרחים.

מירי בוהדנה מתנדבת במד"א ומסייעת בנושא הקורונה

"מזה כשנתיים מגן דוד אדום הוא משפחה עבורי, ומקום שבמסגרתו אני זוכה לתת מעצמי למען אחרים", סיפרה בוהדנה, "נגיף הקורונה יצר בהלה רבה בעולם וגם בארץ, והרבה דברים בנושא אינם ברורים, מה שיכול להלחיץ עוד יותר. לכן, שמחתי מאוד לשתף פעולה עם מד"א גם בנושא הזה, וליצור סרטון ביחד עם ד"ר סטרוגו, שמטרתו להעלות מודעות לפעולות שונות שחשוב לעשות כדי למנוע הדבקה, לתת תשובות ולהרגיע את הציבור". שאפו!