לידיעת אופירה אסייג ובני פרץ, אמנם לא הוזמנתם לחתונה המלכותית של אייל גולן, אבל אל דאגה, תוכלו לראות את החופה בלייב גם מרחוק. למרות נגיף הקורונה שמאיים על החתונה של אייל גולן ודניאל גרינברג, מחר (חמישי) בערב צפויים הזמר והדוגמנית ההריונית לצעוד בשביל החופה ולהפוך לבעל ואישה, בחתונה נוצצת ומתוקשרת.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

ואם כבר החתונה שמסקרנת את כל המדינה, למה לא למסחר אותה גם בכדי לקדם את ערוץ המנויים ביוטיוב של הזמר? אז ערוץ היוטיוב של גולן מזמין את כל מעריציו להצטרף עוד היום ומחר כמנויים ובתמורה לקבל מחר בעשר בערב הצצה בלעדית לקטעים נבחרים מתוך החופה עצמה.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by אייל גולן עמוד תמיכה הרישמי ℹ (@eyalgolan1_1) on

כך יוכלו אילנית לוי, אלירז שדה, אופירה אסייג ובני פרץ לדמוע מהתרגשות, כשיצפו בחתונת השנה היישר מספת ביתם. כידוע, אמרגנו של גולן, בני פרץ, עמו נמצא אייל בסכסוך מקצועי כבר מספר חודשים, למרות ניסיונות הגישור והתיווך בין השניים, קיבל במקום הזמנה לחתונה, מכתב התראה לפני תביעה מעורך דינו של גולן, על סך עשרות מיליוני שקלים.

בני פרץ ואייל גולן בימים יפים יותר (צילום: אלוני מור)
בני פרץ ואייל גולן בימים יפים יותר (צילום: אלוני מור)

על פי מכתב ההתראה, כבר מספר חודשים שמתנהלים מגעים בין הצדדים בכדי לקבל חזרה את הכספים שנלקחו לטענת הזמר מהחברה, אך כשאלו לא הבשילו, החליט הזמר להביאם להכרעה בין כותלי בית המשפט. מה שאומר, שאת השנה הקרובה יבלה הזמר בין חיתולים ולילות לבנים, לבין דיונים סוערים בבית המשפט. 

בני פרץ (צילום: ליאור פינקסון)
בני פרץ (צילום: ליאור פינקסון)