דניאל גרינברג ואירית רחמים מגיבות לביטול החתונה (צילום: אינסטגרם)

ראש הממשלה בנימין נתניהו, פרסם הערב (רביעי) הנחיות חדשות ומחמירות יותר בנוגע לנגיף הקורונה המתפשט בישראל. נתניהו ביקש מהציבור: "אם אין צורך בכנסים ואירועים - אל תקיימו אותם ואל תלכו אליהם. על מקומות סגורים אנחנו מגבילים ל-100 איש, למעט החרגות. ואם כבר הגעתם למקום עם קהל, חשוב לא להצטופף".

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

בצל ההנחיות החדשות, הזמר אייל גולן וארוסתו דניאל גרינברג שהיו אמורים לצעוד מחר בשביל החופה לעיניי 1200 מוזמנים במלון "דיוויד אינטרקונטיננטל", עשו חושבים מחדש בנוגע להרכב החתונה, זאת לאחר ששינו את שעת החופה משעות הצהריים לכיוון שעות הערב המוקדמות.

חתונה בסכנת ביטול (צילום: אינסטגרם)
חתונה בסכנת ביטול (צילום: אינסטגרם)

בעקבות ההחמרה בהנחיות משרד הבריאות, מסיבת החתונה שהייתה אמורה להיערך בנוכחות של יותר מ-1000 משתתפים תידחה למועד חדש והשניים יערכו רק את טקס החופה בנוכחות 100 אנשים בלבד.

תגובתם של אייל גולן ודניאל גרינברג: "אייל גולן ודניאל גרינברג מבקשים להודיע כי בעקבות החלטת כבוד ראש הממשלה, מר בנימין נתניהו ושר הבריאות, השר יעקוב ליצמן על איסור כינוס מעל 100 איש, הם יקיימו חופה כדת משה וישראל כמתוכנן רק ל-100 איש בלבד. אייל גולן ודניאל גרינברג מקבלים החלטה זו באהבה והבנה גדולה ומאחלים בריאות לכל עם ישראל".

אייל גולן, דניאל גרינברג (צילום: אינסטגרם)
אייל גולן, דניאל גרינברג (צילום: אינסטגרם)