זמן קצר לאחר שהכריזו על הזוגיות שלהם בנשיקות שפיזרו ברחבי הבית, החליטו דיירי "האח הגדול", אדם אליוף ושירלי סידיק להפריד כוחות. האהבה שנרקמה מאוד מהר, גרמה לחלק מדיירי הבית לתהות עד כמה היא אמיתית ולאחר שליאור דואק הצית אש כשאמר כי שירלי עושה הצגה ועצוב לו על אדם, כנראה שזה הצליח לחלחל למחשבתו ולערער את הקשר.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

השניים התחילו להתקרב זמן קצר לאחר כניסתה של שירלי לבית הסגור, זאת לאחר שהכריזה בתעודת הזהות כי אסיף אלקיים הצליח לעורר את עניינה. באירוע ההדחה שהתקיים בשבוע שעבר, סידיק ונעם לוי נשארו אחרונות ויוסי אורפלי היה צריך להכריע מי מהן תישאר. בעקבות הזוגיות הנרקמת של שירלי ואדם, החליט "האבא" של הבית לשלוח את נעם לוי מחוץ לכותלי הבית. רגע לפני ההכרעה, ביקשה שירלי להחזיק את ידו של אסיף ולא את של בן זוגה והדבר עורר את חשדם של יתר הדיירים.

אדם ושירלי רבים על התקציב (צילום: באדיבות ערוץ רשת 13)

אמש (רביעי) אמו של אדם נכנסה מחופשת כחלק ממסיבת הפורים שנחגגה בבית "האח הגדול". לשירלי הייתה הצפייה שאדם יעשה ביניהם הכרות, אך זה לא קרה. אדם אליוף נראה מעורער שעות ארוכות בנוגע לזוגיות הטרייה וזאת גם לאחר שהתווכחו על רשימת הקניות. היום (חמישי) לקח אדם את שירלי לשיחת פרידה, שם אמר לה כי הוא רוצה לסיים את הקשר הרומנטי, אך שישארו חברים. 

כל הפרטים על הפרידה בשבת ב-21:15 ברשת 13

אדם ושירלי בשיחת פרידה (צילום: באדיבות רשת 13)