בזמן שכולם משתדלים להישאר בבתים ולהתרחק ממקומות המוניים בעקבות משבר הקורונה, קצת אסקפיזם רכילותי על סלבס מהעולם יכול להעלות חיוך על הפנים. אלא שגם הסלבס והכוכבים הגדולים נמצאים בעיצומו של הסיוט המתמשך סביב הנגיף ולא מצליחים לספק כותרות מעניינות שיעזרו לנו לברוח מהצרות. נדמה כי גם הם מועדים להתחרפנות בעקבות הבידוד הביתי וההנחיות של ארגוני הבריאות וממשלות העולם, שהולכות ומחמירות. מסתבר שכולנו בסירה אחת בסופו של דבר.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

הילרי דאף יוצאת על ילדי דור ה-Y ("המילניאלז")

לשחקנית הילרי דאף יש כמה מילים קשות כלפי חבריה ילידי שנות ה80-90 בכל הנוגע לשמירה על ההנחיות. כוכבת "ליזי מקגוויר" וערוץ דיסני לשעבר בת ה-32 העלתה לחשבון האינסטגרם שלה סטורי שבו היא יוצאת על בני הדור הנהנתנים ומבקשת מהם לחשוב על הקשישים. "לכל המילניאלז ה*ארות שממשיכים לצאת ולחגוג כאילו כלום - לכו הביתה", אמרה דאף והוסיפה: "תפסיקו להרוג אנשים זקנים בבקשה". הדאגה של הילרי מחממת את הלב, בעיקר אחרי שביקשה מ-14.7 מיליון העוקבים שלה הצעות לתכנית טלוויזיה שיעזרו לה ולבעלה מתיו קומה להישאר שפויים במהלך הבידוד.

הילרי דאף במסר למען הקורונה

מיילי סיירוס מגיבה על היסטריית הסופרמרקטים

השחקנית והזמרת מיילי סיירוס עושה פרצופים של הלם מהאנושות ומעודדת לגלות חמלה, כבוד ורחמים. בסדרת פוסטים נוסטלגית שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה לצד סרטונים מסדרת הטלוויזיה "האנה מונטנה", כתבה השחקנית בת ה-27 מסר נוקב לכל האנשים ההיסטריים שנערכים להסגר. "אף אחד לא זקוק לכל אחד מהמרקים בסופר, ככל שנאגור יותר כך יתייקרו הצרכים הבסיסיים ביותר, מה שעלול להשאיר רבים מהאנשים שזקוקים להם בלי כלום", אמרה סיירוס והוסיפה לחנך את ההמון: "זו תקופה נהדרת להתאמן על איפוק. קשה להפליא לקבל החלטות חכמות תוך כדי פאניקה". כשאת צודקת, את צודקת.

היידי קלום מבודדת מבעלה

דוגמנית העל היידי קלום פרסמה אתמול (ראשון) בחשבון האינסטגרם שלה פוסט מרגש והרעידה לבבות רבים ברחבי העולם, כשסיפרה שהיא ובעלה אינם חשים בטוב בימים האחרונים ונבדקים להימצאות הנגיף בגופם. מכיוון שבעלה, המוזיקאי טום קאוליץ הצעיר ממנה ב-16 שנה, הגיע מסיבוב הופעות בחו"ל, החליטו השניים לשמור על עצמם בנפרד. עד שיגיעו התוצאות, קלום מקשיבה להנחיות ושומרת מרחק מבעלה, אך לא שוכחת לנשק אותו מבעד לזכוכית ולספק לנו סצנה שלא תשכח לעולם. ולגבי הקורונה, אנחנו מקווים שזה קלום ושום דבר.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Like many of you, I also have been sick all week and, unfortunately, my husband who returned from his tour a couple of days ago is also feeling ill. To be safe, we are staying apart until we get the results of our Coronavirus tests (that we were finally able to get today) back. We don’t want to spread germs and risk others getting sicker... even each other! As much as I want to embrace him and kiss him, it is more important to do the right thing and not spread further. ❤️ These are strange times... but in these moments, you remember what’s really important- the people you love and keeping them safe. Social distancing is what we all need to do right now to be responsible citizens of the world. We are all in this together and it is up to us to protect our loved ones, and our neighbors and our communities. Please listen to the officials and stay at home if you can and physically distance yourself from other people… especially if you are not feeling well. I see all the beautiful things people are doing for each other all over the globe and that gives me hope! Sending all of you love and positivity and healing vibes… together we can get through this but we need to be proactive so that we can all have a bright and healthy future. ✌❤️ #socialdistancing #washyourhands #stayput #bekindtoeachother

A post shared by Heidi Klum (@heidiklum) on

אהבה בימי קורונה: רובי וויליאמס ואשתו מפגינים אהבה

איידה פילד, אשתו של הזמר הבריטי רובי וויליאמס, חשפה אתמול בחשבון האינסטגרם שלה שגם היא נאלצת לחיות בנפרד מבעלה אחרי שחזר מנסיעת עבודה באוסטרליה. איידה הצליחה למצוא את ההומור שבכל הסיפור והחליטה לשחזר את סצנת המרפסת המפורסמת של רומיאו ויוליה, כשצילמה את רובי עומד בשטח האחוזה שלהם וממתין לגאולה.  

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Ayda Field Williams (@aydafieldwilliams) on

הבן של קורטני קרדשיאן מצא תרופה לקורונה?

כוכבת הריאליטי קורטני קרדשיאן לא חשה בטוב ביום שישי האחרון ונשארה מרותקת למיטה. כנראה שהיא הצליחה להדאיג את ריין, בנה בן ה-5, שמיהר להכין לאמו החולה תרופה מיוחדת שתרפא אותה מכל הקורונות הרעות ותגרום לה להרגיש טוב יותר. "אני מכין את זה לאמא שלי. זה גורם לך לא להיות חולה וזה נועד לאנשים שחולים", סיפר ריין המתוק בסרטון האינסטגרם שפרסמה אמו. בזמן שריין הפציר בה לשתות את המשקה, קורטני החשדנית ולמודת הניסיון הבינה שלא מדובר בתרופה שתציל את העולם, אלא במים עם קצת סבון ונצנצים. 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Kourtney Kardashian Snapchat (@kourtneysnapchat) on

טום הנקס מוסר ד"ש מהבידוד באוסטרליה

אחרי שבימים האחרונים התבשרנו כי טום הנקס ואשתו ריטה ווילסון חלו בקורונה, החיים אינם אותם חיים. הנקס, אחד מהשחקנים הטובים והמוערכים בהוליווד, הגיע לאוסטרליה במסגרת סרט חדש שעתיד היה לצלם ונמצא חיובי לבדיקה אחרי שהתלונן על חום ועייפות. אם לשפוט את חשבונות האינסטגרם של השניים, הזוג החולה מעביר את הזמן בנעימים, כשסביבם אנשים שעוזרים ועוטפים אותם באהבה (במרחק של לפחות שני מטרים, כמובן).

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Tom Hanks (@tomhanks) on

נערת בונד נמצאה חיובית בבדיקת קורונה

שחקנית הוליוודית נוספת נדבקה בקורונה. אולגה קורילנקו, שחקנית ודוגמנית אוקראינית שמוכרת בעיקר בזכות תפקידה כנערת בונד בסרט "קוואנטום של נחמה" ואפילו כיכבה לצד נינט טייב בסרט הישראלי "קירות" של דני לרנר, פרסמה בחשבון האינסטגרם שלה פוסט ובו חשפה שחלתה. "אני נעולה בבית אחרי שנבדקתי ונמצא שיש לי קורונה. אני חולה כבר כמעט שבוע עכשיו. חום וחולשה הם הסימפטומים העיקריים שלי. טפלו בעצמכם וקחו את זה ברצינות!", כתבה השחקנית.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Olga Kurylenko (@olgakurylenkoofficial) on