הדוגמן והשחקן אנחל בונני יצא מהבית על מנת לקנות כמה מצרכים עבור בנו הקטן בן השנה וחצי וגילה שרחובות העיר תל אביב הומים אדם וחופי הים מלאים באנשים שהחליטו לקחת את ההסגר ליום חופש מהנה. בונני שחזר מוטרד מהחיים התוססים שנגלו לפניו, החליט להביע את דעתו ולשלוח מסר לעוקביו ברשתות החברתיות.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

"חזרתי מהסופר פארם, הלכתי לקנות כמה דברים לבן שלי ורציתי לראות איך אנחנו מתמודדים עם הדבר הזה שנחת עלינו. עברתי דרך הים, אנחנו כאילו לא מבינים, אנחנו רואים את מה שקורה בעולם ואנחנו 'לנו זה לא יקרה, אנחנו העם הנבחר'", אמר השחקן והוסיף: "מה זה 250 חולים ואף אחד לא מת עדיין? זה מעצבן אותי, הקלות הדעת של אנשים שמשחקים בחיים של כולנו ושל המשפחה שלנו ושל האוהבים אותי. זה מפחיד אותי ומעצבן אותי".

אנחל בונני (צילום: אביב חופי)
אנחל בונני (צילום: אביב חופי)

השחקן שנבהל מכמות האנשים שראה מבלים את זמנם באוויר הצח הוסיף וכתב: "כזה פומו לא ראיתי בחיים. חושבים שהכל מגיע לו. אני מתבייש ומפחד. יש בי כל כך הרבה כעס ועצבים עכשיו". ובפוסט נוסף הוסיף: "תגידו באיזה סרט אתם חיים?! זה לא יום חופש, זה לא משחק, חושבים שזה וירוס רק של מבוגרים? לא יבינו את המשמעות של הדבר עד שנהיה פה איטליה. פשוט מזעזע! תכבדו את החיים". 

אנחל בונני מתעד את הנופשים (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אנחל בונני מתעד את הנופשים (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

(צילום: צילום מסך אינסטגרם אנחל בונני)
(צילום: צילום מסך אינסטגרם אנחל בונני)