אמש (שני) קראתם ב-TMI כי המעושרת, ניקול ראדימן, ניצלה מהתרסקות כשרגע לפני המראתה חזרה ארצה משדה התעופה ביוון, שני הגלגלים במטוסה הפרטי התפוצצו. למזלה של ראידמן היא נותרה בריאה ושלמה על מסלול ההמראה והמתינה למטוס חלופי, שהביא אותה בשעות הערב חזרה ארצה היישר לבידוד, על פי ההנחיות של משרד הבריאות. 

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

ראידמן שנוהגת לשתף את עוקביה בתכיפות על סדר יומה בסטורי, העלתה סרטון תמים שלה מהבידוד, כשהיא מבשלת להנאתה במטבח בביתה יחד עם שני ילדיה. אלא שהעוקבים אחריה מיהרו למתוח עליה ביקורת שהיא מפרה את תנאי הבידוד. הכיצד ייתכן שהיא נמצאת בבידוד בביתה, כשהיא שוהה בבית ליד ילדיה ומסכנת את חייהם?

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Nicol Raidman (@nicolraidman) on

עוד שאלו הצופים, מי הוא האלמוני שמצלם אותה במטבח ומדוע היא לא נמצאת בבידוד וניתוק מוחלט מבני הבית כפי שהיא מחויבת על פי הנחיות משרד הבריאות. ראידמן מיד הסבירה שכפי שרואים בסרטון, היא לא מסירה את המסיכה והכפפות בבית. עוד הסבירה כי עשתה כל מה שהיא יכולה כדי להתמגן מפני הנגיף וזה קשה כי הילדים רוצים את קרבתה.

ניקול ראידמן מסבירה למה היא בקרבת ילדיה בזמן הבידוד (צילום: אינסטגרם)

המעושרת הסבירה שזאת החלטה שלה להיות עם הילדים שנמצאים כבר בבידוד מזה שלושה שבועות וימשיכו להיות איתה בבידוד שבועיים נוספים. "אני בוחרת להיות איתם ולא לעשות להם טראומה נפשית שאמא שלהם סגורה בחדר". כך אמרה והוסיפה שהיא אם חד הורית והיא לא תשאיר את ילדיה להסתובב לבד בבית.

ניקול ראידמן בבידוד (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
ניקול ראידמן בבידוד (צילום: צילום מסך אינסטגרם)