הדוגמנית נטלי דדון יוצאת באתגר חדש ברשתות החברתיות הקורא לכל נשות ישראל להדליק נרות בשבת הקרובה ולגברי ישראל להניח תפילין. דדון מנצלת את המצב הסבוך בו נמצאים כל אזרחי ישראל ואזרחי העולם הסגורים בבתיהם בעקבות הנגיף, ובמסגרת קידום הקונספט שלה "אישה לאישה מלכה", היא יוצאת באתגר רשתות חדש הנקרא "אישה לאישה מאירה".

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

אחרי אתגר הבקבוק ואתגר דולי פרטון, נראה כי העוקבים ברשתות צמאים בימים אלה לאתגר חדש. דדון פונה לכל נשות ישראל ברשתות ומאתגרת אותן להתנתק מכל המדיות האפשריות בסוף השבוע הקרוב, להדליק נרות ולשמור שבת בסוף השבוע הקרוב. וכך כתבה: "אתגר אישה לאישה מאירה יוצא לדרך. בעקבות הימים האחרונים והצפייה במה שהילדים שלנו חווים שלא לדבר עלינו , הרגשתי צורך לנסות לתת לנו קצת שקט. האמת שאלוהים נתן לנו את זה עוד קודם, את השבת, אז אני לא יודעת אם לנצח אבל לפחות בשבת הקרובה אני לוקחת לניתוק מהעולם וחיבור לעצמי ולמשפחה שלי".

נטלי דדון (צילום: אינסטגרם)
נטלי דדון (צילום: אינסטגרם)

"הישיבה מול מדורי החדשות והאווירה שזה מכניס הביתה העדכונים הבלתי פוסקים הוואטס אפים, האינסטגרם הסטרס שהילדים סופגים במודע או שלא, בואו נתחיל שרשרת מאתגרת של העצמה ואמונה , תייגו כאן למטה אישה שמאירה את חייכם ואותה אתן מאתגרות להדליק נרות ולשמור שבת תאתגרו גם גברים להניח תפילין מה שבטוח שאין מה להספיד. בואו נכניס אור".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Nataly Dadon (@natalydadon) on