תושבי מדינת ישראל ספונים בבתיהם וביניהם גם הסלבס המקומיים שנאלצו להקפיא את כל עיסוקיהם בעקבות התפשטות נגיף הקורונה וההנחיות של משרד הבריאות. ב-TMI החליטו לצאת בספיישל מיוחד לימי ההסגר, שיכולים להוביל לשעמום רב ומריבות בלתי פוסקות עם דיירי הבית ולתת אתנחתא קלה מהחדשות הבלתי פוסקות והחרדה הקיומית שעוטפת אנשים רבים בימים אלו.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

השף טום אביב התארח אמש (חמישי) בפרויקט "TMI בבידוד" וענה על שאלות הגולשים באינסטגרם של האתר. רק שלשום קראתם ב-TMI על הפרידה של השף והשחקנית ההוליוודית, מורן אטיאס, לאחר שיצאו במשך חודש וחצי בלבד וכשנשאל עליה, ענה: "הכל בסדר, הכל באמת בסדר. תקופה קשה ואני מעדיף לא להיכנס לנושאים של בינו לבינה ואיך אומרים, ג'נטלמן משאיר לעצמו את הקלפים". 

התעניינות הגולשים לא פסחה גם על האקסית, גל גברעם, שאת אדי הפרידה שקרתה לפני כחצי שנה, הם שואפים עד היום. הגולשים שאלו האם הוא נחקר במשטרה בהקשר אליה כפי שדווח במדורי הבידור השונים והוא ענה כך: "בוא נשאיר את זה בגדר שמועות". בשאלה האם הוא עדיין רוחש כבוד לגברעם למרות הדברים הקשים שנאמרו עליו, אמר: "מסיבות אישיות אני די מנוע מלדבר על הנושא, אבל בשאלת הכבוד, ברור, הכי הרבה כבוד בעולם והרבה יותר מזה, באמת".

גל גברעם, טום אביב (צילום: אינסטגרם)
גל גברעם, טום אביב (צילום: אינסטגרם)

מלבד השאלות העסיסיות על האקסיות, הגולשים התעניינו גם באמונה של השף שאמר כי הוא מאמין בגורל ובעצמו ובזכות הבחירה שלו ו"איש איש באמונתו יחיה".  כשנשאל מה הוא עושה כשהוא קם בבוקר, אמר כי הוא היה רוצה להגיד שהוא מתאמן, אבל הוא שותה רק קפה והולך לעבודה. בשאלת עסקיו ופגיעתם מהבידוד הלא רשמי שחל במדינה ענה כי הוא לא ממש נמצא בבידוד והוא דואג לעסקיו שעדיין בפעילות של משלוחים. 

טום אביב עונה על שאלות הגולשים

תפתח אי פעם מסעדה כשרה?
"כן זה חלום. אני לא יודע אם זה יהיה הפרויקט הבא או אחריו. אני אפתח מסעדה כשרה. גם לציבור הכשר מגיע מקומות בילוי. אני מודע לזה ואני בעדכם ואני בעד שיותר ויותר אנשים יוכלו לאכול את האוכל שלי. חלום ואתגר".

מה יש בתחום המסעדנות שגרם לך לבחור בו?
"זה ג'וק שעובר אצלי במשפחה. אני כבר דור שני של מסעדנים אז אני יכול להגיד שלא בחרתי בו, הוא בחר בי לגמריי. זה תחום לא קל אבל מספק".

האם אתה בשל להקים משפחה?
"להיות אמיתי, כנרא שעדיין לא. יש לי חלום על ארבעה בנים - זו האמת ובנות כמה שיבואו חוץ מזה. אני רוצה משפחה. קשה לבד. אני מחפש מהות שהיא מעבר לעסקים שלי ולעשייה שלי ומשהו שימלא את החלל הזה, שתמיד מרגיש איפשהו שחסר לי". 

במה אתה טוב חוץ מבישול?
"אני מתאגרף לא רע בכלל ועוד כמה דברים שהשתיקה יפה להם, על פי מקורות זרים, לכאורה".

יש משלוחים מה'קוקו במבינו'?
"לצערי אין עדיין משלוחים מהקוקו במבינו, אם המצב ימשיך כמו שהוא, כנראה שאצטרך לשקול את זה. אבל מה'פאט קאו', מה'ג'נגו' ומהקצבייה שלי 'טריגר & טום' בשרונה מרקט, יש - אז תהנו". 

טום אביב (צילום: אור גפן)
טום אביב (צילום: אור גפן)