לפעמים ניסים מתגשמים: אז קצת בשורות טובות על רקע החדשות הקשות, אחרי שהביאה לעולם שני תאומים מהליך פונדקאות, ירדן הראל מכריזה הערב (שישי) ברשתות שהיא בהריון ראשון. הראל כזכור ניסתה במשך שנים להכנס להריון עברה טיפולי פוריות וניסיונות שלא צלחו, אך לבסוף החליטה יחד עם בעלה להביא לעולם ילדים בהליך פונדקאות.

לפני חודש וחצי הגיחו התאומים בהליך פונדקאות בבית חולים בלינסון, אלא שרגע לפני ששני המתוקים שלה הגיחו לעולם קיבלה הראל את הבשורות שהיא הכי לא ציפתה לקבל... "את בהריון". הראל, שנמצאת בשליש השני להריונה, מטפחת בטן הריונית ובמקביל מגדלת את שני הפעוטות גפן הבן ולני הבת.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

הנס הפרטי שלנו, החלום שכבר מזמן הפסקנו להעז לחלום התגשם. מבלי לתכנן, בבדיקה שגרתית, פתאום זכיתי לשמוע את שתי המילים- "את בהריון". אני?? בהריון??? לא הצלחתי להבין מה אני שומעת ואיך זה בכלל הגיוני? איך אחרי כל השנים? אחרי כל הטיפולים, הנסיונות, ההשלמה. איך כשסוף סוף הרגשתי שהלב שלי שלם, וגפן ולני הפכו אותי ואת עומרי למשפחה מאושרת, הנס הזה קורה? ואז דרך מפל הדמעות וסערת הרגשות, ראיתי במוניטור לב קטן ופועם והבנתי שזה אמיתי. באותו רגע גיליתי שהלב יכול להתרחב מעבר לגבולות ההגיון, לקראת המתנה הנוספת שאלוהים שלח לנו. כן, כולם הבטיחו שכשאני ארגע זה יקרה ולא האמנתי, והנה הקלישאה ביחד עם הטיפולים של כל השנים, כנראה עשו את שלהם, ועכשיו עומרי ואני צריכים להתחיל להבין איך בעצם מגדלים סוג של שלישייה ימים לא פשוטים, הזויים ומוטרפים עוברים על כולנו אמן ואמן שנשמע רק בשורות טובות ולחיי ימים מאושרים יותר שעוד יגיעו בינתיים תעצמו עיניים, תנשמו עמוק ותביעו משאלה. זה הזמן להאמין בניסים ❤

A post shared by Yarden Harel shalom (@yardenha) on

בפוסט מרגש שהעלתה הערב היא שיתפה את עוקביה בנס הגדול, וכתבה :"הנס הפרטי שלנו, החלום שכבר מזמן הפסקנו להעז לחלום התגשם. מבלי לתכנן בבדיקה שגרתית פתאום זכיתי לשמוע את שתי המילים 'את בהריון'. אני בהריון? לא הצלחתי להבין מה אני שומעת ואיך זה בכלל הגיוני? איך אחרי כל השנים? אחרי כל הטיפולים הניסונות ההשלמות. איך כשסוף סוף הרגשתי שהלב שלי שלם וגפן ולני הפכו אותי ואת עומרי למשפחה מאושרת הנס הזה קרה? ואז דרך מפל הדמעות וסערת הרגשות ראיתי במוניטור לב קטן ופועם והבנתי שזה אמיתי.

"באותו רגע גיליתי שהלב יכול להתרחב מעבר לגבולות ההגיון לקראת המתנה הנוספצת שאלוהים שלח לנו. כולם נהבטיחו שכשאני ארגע זה יקרה ולא האמנתי, והנה הקלישאה ביחד עם הטיפולים של כל השנים עשו את שלהם. ועכשיו אני ועומרי צריכים להבין איך בעצם מגדלים סוג של שלשייה. זה הזמן להאמין בניסים".