דנה פרידר הצליחה להפחיד אמש (שבת) את 450 אלף עוקביה באינסטגרם כשהעלתה תמונה שלה מאושפזת במיטת בית החולים, כשהיא עם חלוק, כובע ראש ומסיכה על פניה. בימים טרופים כמו אלו, אשפוז בבית החולים מתקשר לנו אוטומטית עם הקורונה, אבל אז כוכבת הילדים מיד אצה להרגיע את עוקביה וכתבה: "קודם כל זאת לא קורונוש", אז חזרנו לנשום לרווחה.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

לפני חודש קראתם לראשונה ב-TMI כי פרידר סובבה את רגלה במהלך חזרות להצגה "קברט", קרעה את הרצועה הצולבת בברך והחלה בטיפול פיזיותרפי. אלא שזה לא נגמר בזה כי בסוף השבוע האחרון היא עברה ניתוח ברגלה. לצד התמונה כתבה: "לפני כחודש הגוף שלי עשה לי מעצור ושבר לי את הלב. תוך כדי החזרות לקברט בקאמרי, קרעתי את הרצועה הצולבת בברך. למי שלא יודע מדובר בפציעה אכזרית שמחייבת ניתוח כדי לחזור לרקוד שוב".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Dana Frider (@danafrider) on

"קיצור קורונה בברך. סתם לא. נקרעה לי רצועה וזה שיט חמור. אז היה שוק ובכי של בת 6 ופרידה מהתאטרון ורחמים עצמיים ואז נכנסה מחליפה לשתי ההצגות ואז הגיע העיכול וההבנה והקבלה של זה מה יש וגם כניעה למצב והשלמה ויאללה פיזיותרפיה בראבק ושיקום ארוך וליבת לימודים וסרטים ומנוחה וחברים ומשפחה. וקביים דאמאט. אבל רגע חייבים לנתח כדי לתקן את הברך.  הגוף שלי נתן לי ברקס,הג העולם נתן וואחד ברקס אז בסדר, נקשיב ונעצור ובגלל תקופת הקורונוש לא יכולים לבוא לבקר אותי אז בשביל זה יש רשתות חברתיות לא? וזהו אני כבר בבית . תודה לאל".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Dana Frider (@danafrider) on