הבידוד גורם לאומנים לחשוף צדדים וסודות ששמרו רק לעצמם, כך עשתה הבוקר טל טלמון שהעלתה סרטון שלה כשהיא נשברת ובוכה ובו חשפה באומץ רב כי היא לא מצליחה להיכנס להריון. טלמון חשפה כי קיבלה הבוקר (שני) הודעה מעיתונאית מאתר רכילות ששאלה אם היא בהריון והשיבה.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

"אני לא בהריון, אני מתקשה להיכנס להריון, אני בדרך כלל מתמודדת עם דברים בהמון הומור. אני צוחקת על זה שאומרים לי מזל טוב, אז אני אומרת אכלתי טורטיה, שתיים, יותר מדי. לירן (שטראובר) ואני בתהליכי פוריות אז כן אני נפוחה מהורמונים, רגישה מהורמונים והבטחתי שאני אדבר לא רק על הקורונה".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

רגע של כנות #שחררו_ת׳שחררי

A post shared by Tal Talmon | טל טלמון (@talmontal) on

"מי שלא יודע, כל תהליכי הפריון החדשים הופסקו, שזה גם שובר לי את הלב כי אתה בתהליך ואתה כל כולך בזה. זה דבר מאד רגיש לשאול בחורה אם היא בהריון. הלוואי והתשובה שלי הייתה כן. אני לא בהריון ואני גם נורא רוצה להיות בהריון ואני מאמינה שזה גם יבוא. כל פעם שאני מקבלת מחזור כמו עכשיו, יש תחושת כישלון ואז את צריכה גם להתמודד עם הכישלון וגם העובדה ששולחים לך הודעה על מזל טוב וזה קשוח. מבקשת שתגלו יותר רגישות בנושא הזה. מבטיחה שכשאני אהיה בהריון אני אצעק את זה בקולי קולות. אני יודעת שיהיה בסדר".

טל טלמון, לירן שטאובר (צילום: אינסטגרם)
טל טלמון, לירן שטאובר (צילום: אינסטגרם)