הסגר הקורונה לא קורה רק בישראל ואולי ינחם אתכם לשמוע שגם משפחת הטראש קרדשיאן-ג'נר, סגורה בביתה הנצור. אחרי זמן רב בו לא התראו בעקבות הבידוד, קים קרדשיאן בת ה-39 בילתה זמן איכות בביתה המרהיב עם אמה קריס ג'נר בת ה-64, כאשר הן הקפידו על ההוראות וישבו במרחק רב האחת מהשנייה. 

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

כמו בישראל, גם בארצות הברית השלטונות מבקשים מהתושבים להישאר בבתיהם בכל עת, מלבד יציאה לקניית מצרכים ותרופות. עד כה 43,897 אנשים נדבקו בנגיף ברחבי ארה"ב ו-557 מתו מחשיפה אליו. קרדשיאן וג'נר החליטו לעשות סרטון משותף ולתת דוגמא טובה לכל המעריצים, רק חבל שזה יצא לאמא קצת עקום. "היי חבר'ה, אז היום זה היום הראשון שאני מארחת מישהו מבחוץ", אמרה קים, "זו אמי, אנחנו יושבות במרחק רב ואוכלות ארוחת בוקר יחד. טיילנו בגינה האחורית שלי ושמרנו על מרחק אחת מהשנייה. אני רק רוצה לעודד אתכם שהתרחקות חברתית היא חשובה וזה באמת מה שיעשה את השינוי בכדי לעבור את המצב הזה".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Kim Kardashian West (@kimkardashian) on

ג'נר שהגיעה לבקר את בתה, המשיכה את דבריה וסתרה אותם מעט כשאמרה שיציאה החוצה עשתה לה כל כך טוב. "זה עשה כזה הבדל באנרגיה ובמצב הרוח שלי. זה גרם לי לשמחה לראות את קים. אם אתם יכולים, פשוט צאו החוצה לכמה דקות". נראה שקריס שכחה את ההנחיות ואת מטרת הסרטון – לעודד אנשים להישאר סגורים בבתיהם. 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Kim Kardashian West (@kimkardashian) on

קים מיהרה לתקן את אמה ואמרה: "תישארו באזור שלכם" ומיד קריס הבינה את הטעות ותיקנה: "כן, תפתחו חלון". קים המשיכה בניסיון שלה לעודד והוסיפה: "אני חושבת שכולם פשוט צריכים להבין שזה זמני, זה לא יימשך לנצח ותנצלו את הזמן שנוצר. עשיתי הכל, סידרתי תמונות, הכנתי את ספרי התינוקות של הילדים שלי. כל שנה אני כותבת לכל אחד מילדי מכתב והצלחתי לעשות את זה". היא הוסיפה כי היא מנקה את כל המזווה שלה והיא "רק מנסה להסתכל על חצי הכוס המלאה".