מפורסמים רבים מתגייסים למלחמה בנגיף הקורונה ותורמים את חלקם אם באמצעות תרומות כספים, פרסום עסקים ללא כל תמורה או הופעות ובידור מיליוני עוקביהם ברשתות החברתיות קיילי ג'נר המיליארדרית בת ה-22, לא יכלה להישאר אדישה למצב והחליטה לתרום מיליון דולר כדי לעזור במאבק נגד הנגיף. 

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

הכסף שתרמה יסייע במימון עלויות של מאות אלפי מסכות וציוד מגן נוסף. ג'נר עודדה את מיליוני עוקביה ברשתות החברתיות להישמע להוראות למניעת התפשטות הנגיף וכתבה: "בבקשה הישארו בפנים. תרגול התרחקות חברתית, הסגר עצמי. אם אתם גרים עם ההורים שלכם, אתם לא רוצים לחזור הביתה ולגרום להם להידבק בנגיף. יתכן שיש לכם את זה ואפילו לא תדעו ותדביקו אנשים אחרים. זה רציני והדרך היחידה שאנחנו נאט את זה, היא אם נקפיד על ההוראות מכיוון שאין כרגע תרופה". 

קיילי ג'נר (צילום: רויטרס)
קיילי ג'נר (צילום: רויטרס)

ג'נר היא לא היחידה שתרמה בנדיבות, גם אנג'לינה ג'ולי שידועה בתרומתה לחברה, תרמה מיליון דולר לנזקקים שזקוקים לתמיכה בעקבות התפשטות הנגיף. "ילדים רבים תלויים בטיפול והתזונה שהם מקבלים בשעות הלימודים, כולל כמעט 22 מיליון ילדים באמריקה המסתמכים על תמיכה במזון. העמותה לה בחרתי לתרום עושה מאמץ נחוש להגיע לכמה שיותר ילדים", אמרה ג'ולי בהצהרה שנתנה לאתר E!. ריספקט! 

אנג'לינה ג'ולי (צילום: Getty images)
אנג'לינה ג'ולי (צילום: Getty images)