יאנה יוסף ילדה את יורש העצר השלישי לה ולבעלה ציון ברוך, שאת מינו סירבו הזוג לחשוף במהלך ההריון, אך כעת נחשף כי נולד להם בן זכר. יוסף כזכור הכריזה על הריונה ברשתות בספטמבר אשתקד, מאז היא נעלמה מאור הזרוקרים וטיפחה בטן הריונית מרשימה. כעת בימי הוקורנה והחשש להגיע לבתי החולים, התייצבה יוסף בחדר לידה והפכה כעבור מספר שעות לאמא בפעם השלישית בחייה. 

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

הפעוט יצטרף לשני האחים אלה אנדריאה בת הארבע ונח יהודה בן השנתיים, והפאוור קאפל של הביצה יהפוך למשפחה מורחבת בת חמש נפשות. יאנה שיתפה את עוקביה ברשתות החברתיות בתמונה מבית החולים וכתבה: "הוא הגיע המתוקי. ואי זה היה מאתגר. בטח בתקופה כזו..תודה על כל הברכות. נשים אהובות שבהריון-תנו בראש, קטן עלינו קורונוש".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by MoM (@yanayosef10) on

גם האבא המאושר ציון ברוך שיתף בתמונה עם הבייבי החדש וכתב: "ברוך השם, אחרי 9 חודשים, בתקופה שאין אנשים ברחובות, בלי משפחה מסביב שתעזור, בלי החברים הכי טובים שלך, בלי לצאת מהבית כמעט חודש, הוא הגיע... הוא הסכים לבוא רק אחרי שזיהום כדור הארץ יירד משמעותית, רק שנהיה אחד עם השנייה והילדים 24,7 ונחבק ונריב ונשלים ונבין שאין כמו משפחה... רק אז הוא הגיע.וממי שלי יאנה אלופת העולם שלי, אני אוהב אותך. ללדת בלי לראות את הפרצופים של אלה שמילדים אותך, מבלי לדעת מה הם אומרים או אם הם שמחים או צוחקים או לחוצים מעבר למסכה. ולעשות את זה... את את את את היקום האמיתי, את כדור הארץ, כי אם אני לידך מבחינתי אני חופשי ולא צריך לצאת לשום מקום. תודה לכולם על הברכות אוהב אותכם".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by @zionbaruch on

כזכור, הדוגמנית חשפה את ההיריון לפני כחצי שנה בפוסט ששיתפה באינסטגרם. בפוסט יאנה חשפה בטן הריונית וכתבה: "פעם שלישית גלידה (הולכת לאכול גלידה באמת)". דבר ההודעה הייתה בזמן שבעלה ציון צילם את הסרט "לשחרר את שולי" בקולומביה הרחוקה יחד עם חבריו לשלישיית מה קשור, שלום מיכאלשווילי ואסי ישראלוף

ציון ברוך, יאנה יוסף (צילום: יח''צ)
ציון ברוך, יאנה יוסף (צילום: יח''צ)