גילי ארגוב לא נח לרגע. אחרי שהתגרש מוורד, אשתו השנייה ואם שלושת ילדיו (לארגוב בן נוסף מנישואיו הראשונים, שאיתו הוא לא בקשר), הוא מוציא ליין של שירים חדשים בתקווה שיזניקו לו את הקריירה: “אהובתי", “הילד בתוכי" ו"לחיות עם הכאב". זה החלק הטוב. במקביל הוא מתמודד עם תביעה משפטית מול הדוד שלו, אמנון ארגוב, במטרה שהוא ואחרים יפסיקו, לטענתו, לפגוע בפרנסתו.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

ארגוב, היום השיר “בדד" אקטואלי יותר מאי־פעם.
“נכון. שלחתי להם ביטול ייפוי כוח. גם על אי־מתן דיווח כספים אליי. הם גם הוציאו אותי מההכנסות של המופע ‘זוהר׳ בהיכל תרבות יבנה. זו פגיעה במותג גילי ארגוב, בנו ויורשו היחידי של זהר ארגוב ז"ל. האוכל של הילדים שלי לא יהיה חראם. אני מודה מקרב לב לגופים שפנו אליי בעבר וביקשו את חתימתי החוקית כבנו ויורשו היחידי של זהר ארגוב ז"ל. מדובר במפיקים, ארגונים ומשרדים שמכבדים את עצמם".

גילי ארגוב (צילום: אור גפן)
גילי ארגוב (צילום: אור גפן)

במקביל למסמכים רשמיים של הנוטריון, עו"ד דניאל אנושי, ששלח ארגוב לדודו אמנון, הוא גם שחרר לעברו קללה עסיסית שלא בטוח שהנייר יסבול.
גילי, לא הרחקת לכת?
“שילמד מבזק, עם ‘הפרח בגני׳, שפנו אליי בכבוד במייל מסודר ושילמו לי 50 אלף שקל. הודות להם, ורד יכלה לשפץ את הבית ולתינוקות שלי היה מה לאכול".

אולי בכל זאת איזו בשורה טובה. אולי ורד ואתה תעשו קאמבק? הבנתי שמועד הגט אמור להיות מיד אחרי תום מגיפת הקורונה.
“החיים ממשיכים. כמה שניסיתי תפסתי ריק. אני רואה את הילדים אחת לשבועיים. נצא ממצב הקורונה ונחזור לשגרה".

יש אהבה חדשה?
“מאוהב במוזיקה ובשירים שלי".

עו"ד דניאל אנושי, בא כוחו של גילי ארגוב, מסר בתגובה: “כעניין של מדיניות הנהוגה במשרדי איני נוהג להגיב בענייני לקוחותיי או בכלל".

אמנון, גילי טוען שאתה פוגע בשמו הטוב ובפרנסתו.
“אין לי מה להגיב, אני לא רוצה לדבר איתך ולא חייב לך כלום".

ורד ארגוב, תיתני עוד צ׳אנס?
“הוא לא ניסה לחזור. תודה לאמא שלי שפתחה לי ולילדיי את הדלת. הוא רואה את הילדים מתי שהוא רוצה, רק בגלל הקורונה הוא לא רואה אותם כרגע. לגבי אמנון, מעדיפה לא להיכנס לזה. מאחלת לעצמי בריאות, לי ולילדים שלי, ומה שבטוח, לא רואה את עצמי בקשר חדש בשנים הקרובות. אני יוצאת מהנישואים האלה מצולקת לגמרי, לא נראה לי שאצליח להאמין שוב בגבר. כרגע נטו רק לילדיי. לא קל לגדל שלושה לבד, אבל שמה לעצמי כתר על הראש".

גילי ארגוב, ורד ארגוב (צילום: רמי צילום אירועים)
גילי ארגוב, ורד ארגוב (צילום: רמי צילום אירועים)