השחקנית וכוכבת הילדים ריף נאמן שיגרה מכתב תביעה לענקית האופנה הישראלית קסטרו. נאמן תובעת את חברת קסטרו ואת בעליה גבי רוטר ואתי רוטר על אי תשלום והתחמקות ממילוי החוזה שנחתם בין הצדדים. במכתב ששלח עורך הדין עמית קרמון המייצג את נאמן נכתב כי חברת קסטרו צילמה את הקמפיין האחרון בהשתתפות ריף נאמן, יהונתן מרגי ורותם סלע בקניה שבאפריקה.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

עוד נכתב כי בהסכם שנחתם בין הצדדים נסגר כי קסטרו תשלם לריף סכום בסך של 850 אלף שקלים לשנתיים. מטעמה של ריף מסרו כי עוד לפני כל ההגבלות של נגיף הקורונה ביקשו בחברת האופנה קסטרו דחייה של התשלום שהיה אמור להיות משולם כבר בסוף מרץ. כשנציגיה של ריף דרשו לקבל את התשלום שנדחה, ביקשו בקסטרו לשלם רק חצי מהתשלום וכשהבינו כי זה לא מתאפשר, הם החליטו לבטל את החוזה בין הצדדים, כך טוען עורך דינה של נאמן.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Rotem Sela (@rotemsela1) on

במקביל להחלטה העלו בחברת קסטרו קמפיין חדש בכיכובה של ריף, עם שימוש בתמונותיה של ריף באון ליין ובנכסים הדיגיטליים של החברה. עו"ד עמית קרמון הוציא הבוקר לקסטרו מכתב דרישה חריף בדרישה לעמוד בתנאי ההסכם. מקורבים לריף נאמן מסרו למעריב שזה ניצול ציני של המצב שנוצר, חברות אופנה מתחרות, חברות קוסמטיקה ותקשורת והשוק כולו לא ביטלו הסכמים ואף משלמים בזמן.

מקסטרו נמסר בתגובה: "חבל שבזמן שכל העולם עסוק במלחמה בקורונה הגברת ריף עסוקה בעצמה. העולם השתנה לנגד עיננו ואנו בקסטרו חייבים להתאים את עצמינו לעידן אחר! מחובתנו לעשות שינוי מסוג זה! לצערנו פנינו מספר פעמים לסוכן של ריף במטרה למצוא פתרון למצב אך הוא סירב בתוקף. בזמן שהכוכב האגדי מסי הוריד 70% מהשכר שלו, ריף מסרבת לדון בכל שינוי לשכר שלה גם כשכל המשק מושבת ואין ביכולתה אפילו להצטלם לקמפיין. מוזר לנו שבימים קשים אלה שהחברה בעצם סגורה ריף לא מבינה את מצוקת החברה ומסרבת להירתם לעזרתה. מיותר לציין שאת הרבעון ה-1 שילמה החברה כמוסכם וכי אין היא עושה שימוש יותר בחומרים הכוללים את ריף".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Out of Africa @castrofashion

A post shared by Reef Neeman (@reefneeman) on

הפרזנטור יהונתן מרגי הגיש גם הוא מכתב של לפני תביעה באמצעות עורך דינו כנגד חברת קסטרו אך חזר בו.

מיואב גרוס ואורון כלפון (גאגא בוקינג) נמסר בתגובה: "מרגי מאד אוהב את משפחת קסטרו וישמח לעזור להם וללכת לקראתם ברגעים קשים אלו שהם וכל בעלי העסקים בישראל חווים. אנחנו בטוחים שנמצא את הדרך להמשיך לשתף פעולה בעתיד".

מקסטרו נמסר: "קיבלנו בתודה ובאהבה את דבריו של מרגי, אנו מאמינים שהוא מבין את צו השעה, כולנו יחד משפחה אחת. קסטרו".