שלושה שבועות חלפו מאז הודח ניר אבישי כהן מבית "האח הגדול", למרות שציפה להגיע לגמר הגדול. מאז הוא הספיק לפצוח ברומן עם נועם לוי שהכריזה כי היא מחכה לו מחוץ לבית. גם הרומן הסתיים במהרה עוד לפני שהתחיל כי בחג האחרון עלתה לוי ללייב עם הצופים וכשנשאלה על הזוגיות עם ניר חשפה כי זה לא צלח אך הם נותרו חברים טובים. 

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

נעם לוי, ניר אבישי כהן (צילום: אור גפן)
נעם לוי, ניר אבישי כהן (צילום: אור גפן)

נראה כי זאת לא המהמורה היחידה בדרכו של דוברם לשעבר של ארגון "שוברים שתיקה", כי מאז שיצא מהבית הוא ומשפחתו סופגים איומים על חייהם. הבוקר (חמישי) החליט ניר לשים סוף לאיומים, התייצב בתחנת משטרת ראש פינה, והגיש תלונה על איומים והסתה. בפוסט שהעלה ברשתות החברתיות הצהיר: "אמשיך להיאבק למען זכויות הפלסטינים החיים בשטחים הכבושים".

וכך כתב: "מאז שיצאתי מהאח הגדול אני מקבל מאות הודעות ביום, רובן של תמיכה ואהבה וחלק הודעות נאצה ושטנה. בגין אלפי ההודעות יש גם הודעות שמכילות איומים מפורשים לחיי ולחיי משפחתי. בימים הראשונים התעלמתי כי התעסקתי בהתאוששות מהחוויה, התלבטתי אם להגיש תלונה אבל החלטתי כי הגיעו מים עד נפש. לא ייתכן שאנשים חלקם צעירים חלקם מבוגרים ירשו לעצמם לאיים באלימות".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by ניר אבישי כהן || Nir A. Cohen (@nir.a.cohen) on

"מי שמזלזל בכוחן של מילים כנראה שכח מה היא כוחה של הסתה. אני מצפה שהמשטרה תתייחס לתלונה שלי בצורה רצינית ותטפל בפורעי החוק הללו. אותם עלובי נפש לא ימנעו ממני להמשיך לומר בפומבי את דעותיי ולהמשיך להיאבק למען החיים המשותפים במדינת ישראל ולמען חירותם וזכויותיהם של הפלסטינים החיים בשטחים כבושים".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by ניר אבישי כהן || Nir A. Cohen (@nir.a.cohen) on