גדי פניבילוב עונה על שאלות הגולשים

הפיינליסט שהגיע לגמר "האח הגדול" ויצא במקום הרביעי, נאלץ לבלות את דקות התהילה שקיבל בביתו, צמוד לאשתו נוי ולילדם הקטן עופר ובעיקר לקבל את אהבת צופי התכנית דרך המסך הקטנטן של הסמארטפון. 

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

אמש (ראשון) גדי ענה על שאלות הגולשים באינסטגרם של TMI ושיתף בתחושות אחרי 98 ימים בבית הסגר והמתועד. לשאלה עם מי שמר על קשר מדיירי הבית, ענה: "עם רובם. אני אוהב את כולם, אבל בקשר יומיומי עם החברים שלי שליוו אותי במהלך התכנית בדרך שלי ואתם יודעים כבר מיהם. אני לא יכול להיות בקשר עם כולם כי אני עם נוי ועופר".

גדי פניבילוב והבן עופר (צילום: אינסטגרם)
גדי פניבילוב והבן עופר (צילום: אינסטגרם)

מה אתה עושה בבידוד?

"אם כבר אנחנו בבידוד זה להיות עם המשפחה. זה מה שאני עושה רוב הזמן, אני משחק עם עופר בכל המשחקים שנוי קנתה לו בזמן שהייתי בתכנית. אנחנו נהנים, משחקים ומבלים וצוחקים ומדברים הרבה. לפעמים אני קצת זולג לטלפון, כי חייב קצת להיות בטלפון", והמשיך בצחוק: "אבל רוב הזמן..אני בטלפון".

כידוע, הוריו של גדי פניבילוב ממוצא קווקזי. דבר שעורר בתחילת העונה ריבים רבים בעקבות סירובו של גדי להיכנס למטבח, לפנות מהשולחן או לעשות כלים. לאורך העונה צפיתם בשינוי שהוא עבר, עד כדי כך שלמרות המוסכמות שמוכרות לו מילדותו בבית הוריו, לבסוף הוא הכין אוכל ושטף כלים. בשאלה "איזה מאכל קווקזי אתה הכי אוהב?", ענה גדי: "שני מאכלים. דורמה שזה עלי גפן עם בשר טחון ודושפרה שזה בצק עם בשר טחון במרק, בחורף זה טעים טעים".

חמישיית הגמר של
חמישיית הגמר של

למה לא הזכרת את המשפחה שלך – ההורים והאחים?

"דווקא כן הזכרתי אותם, לא הרחבתי עליהם כי הם אנשים מאוד פרטיים. אז למי שלא יודע יש לי אח ואחות. אח בן 21 קוראים לו דניאל ואחות בת 24 שקוראים לה ניקול ועוד מעט יולדת. להורים שלי קוראים ורד ויורם, מאוד מאוד צעירים – אמא שלי בת 43 ואבא שלי בן 47. לא הרחבתי עליהם כי באמת אני העדפתי לשמור על הפרטיות שלהם. כן סיפרתי שהייתי שטותניק וההורים שלי כל הזמן היו עסוקים בי. היום אני יכול לדבר עליהם חופשי, הם אמרו לי 'למה לא דיברת עלינו?'".

מה התכניות שלך לעתיד?

"התכניות שלי זה ללכת ללמוד ולהתפתח. בעזרת השם שתיגמר הקורונה יהיו לי יותר פרטים – מה, איך, כמה ולמה".

איך היחסים שלך עם נוי מאז שיצאת מהתכנית?

"הוא רק התעצם. אני אוהב אותה היום יותר ממה שאהבתי אותה. כאילו, אהבתי אותה גם פעם, לפני התכנית, אבל כל יום שעובר אני אוהב אותה יותר ויותר. הצורך שלי כל הזמן להשלים פערים רק מתעצם". 

גדי פניבילוב (צילום: אריאל שלום)
גדי פניבילוב (צילום: אריאל שלום)