לרגל יום השואה העלתה ניקול ראידמן תמונה שלה עם שני ילדיה בבגדים שחורים זהים וחובשים טלאי צהוב שעליו מתנוסס הכיתוב יהודי. אלא שהמחווה שלה כנכדה לניצולי שואה, זכתה בביקורת נוקבת מצד הרשת שזעמה וטענה כי ראידמן מגחיכה 6 מיליון יהודים שנספו בשואה והופכת את הטלאי לתחפושת. 

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

יוצא האח הגדול והסופר, אסיף אלקיים, חשב אחרת מהעוקבים ויצא בפוסט התומך באישה והאגדה, אלא שכסופר שמתגאה בשני ספרים שכתב טעה וכתב את המילה טלאי בת', וכך כתב אחרי שתיקנו את הטעויות: "אני גאה בטלאי הצהוב, עצרו רגע עם הביקורת והזעם על ניקול, ובואו נחשוב על מהות התמונה הטאלי הזה נוצר כדי לבייש אותנו, הוא היה כל מה שרע בעולם, הסימון הכי משפיל שהאנושות יצרה אי פעם, נוצרה כדי לסמן יהודים. אלא שאנחנו בחרנו לקחת את כל הזוועות שעשו לנו ומינפנו אותם לצמיחה ובניית מדינה עם עוצמה בלתי נתפסת. והיום כשאני רואה אם יהודייה עומדת עם ילדיה ועליהם טלאי צהוב , אני רואה מנצחים שאומרים אנחנו גאים להיות יהודים. בעיני התמונה הזו היאלא זלזול להיפך, היא הפגנת עוצמה". 

אסיף אלקיים בתגובה לפוסט של ניקול ראידמן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אסיף אלקיים בתגובה לפוסט של ניקול ראידמן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

גם אלקיים זכה לביקורות על הטעות כתיב הצורמת, כשכתב תלאי לאורך הטקסט והוא בתגובה העלה פוסט שהאשים את "האח הגדול" בטעויות שלו: "כי כתיבה היא שריר וצריך אמן אותו ולדייק בלי הרף, אחרת הוא מתנוון, אחרי שלושה חודשים שנאסר עליי לכתוב אפילו אות, אני הוכחה נהדרת לכמה זה נכון". 

אסיף אלקיים מתקן את הטעות (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אסיף אלקיים מתקן את הטעות (צילום: צילום מסך אינסטגרם)