בעוד שבוע תחגוג הבת של יעל בר זוהר וגיא זוארץ את יום הולדתה החמישי. כמו כל הילדים ברחבי העולם שנאלצים לוותר על חגיגות היום הולדת בימי הקורונה ולחגוג בלי המשפחה והחברים, יאלצו ההורים לחגוג לליה, בתם, יום הולדת אינטימית בבית. אלא שבר זוהר לא מוכנה להסתפק במועט והחליטה שלמרות ימי הקורונה היא רוצה לחשוב על רעיון מקורי ויצירתי לחגיגות שישמחו את בתם הקטנה.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

היא פנתה לעוקביה ברשתות החברתיות וביקשה שיישלחו לה רעיונות יצירתיים לחגיגות יום הולדת בצל הנחיות משרד הבריאות וגם העלתה תמונת הריון מאלבום הפרטי שמעולם לא חשפה, וכך כתבה: "תמיד חלמתי שתהיה לי בת. מי לא רוצה? והיה לי ברור שהיא תגיע. אמנם הגיעו לפניה שני האחים שלה. אבל לפני שבוע ו5 שנים בדיוק - נולדה ליוש. התינוקת שכל כך חיכינו לה". 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Yael Bar Zohar Zu-Aretz (@yaelbarzohar) on

"אז עוד שבוע- ליה בת חמש. חמסה עליה. והימים הם ימי קורונה. אנחנו בבית שלנו. סבא וסבתא לא יכולים להגיע, החברים והחברות מהגן - לא יכולים להגיע, החברים שלנו. בקיצור, הבנתם ת׳רעיון. רציתי לשתף ולבקש מכם רעיונות. איך חוגגים יום הולדת בימי קורונה שתיזכר כיום הולדת שמחה ואמיתית ושלא נגיד בדיעבד 'טוב, הייתה אז קורונה לא יכולנו לעשות כלום'".

"אשמח לרעיונות יצירתיים שלכם ומשתפת אתכם על הדרך בתמונות מההיריון ההוא. שכפי שידוע נשים בהריון בדרך כלל לא מצליחות לראות כמה זה דבר מדהים. אז עכשיו. באיחור של 5 שנים ובגעגוע, אני מצליחה לראות את זה ואפילו מצליחה לשתף אתכם בתמונות מהאלבום הפרטי שלנו שמעולם לא חשפתי".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Yael Bar Zohar Zu-Aretz (@yaelbarzohar) on