בסוף השבוע האחרון חגגה אירית רחמים מסיבת יום הולדת בביתה המפואר לחברתה הטובה שירן סנדל. במסיבת יום הולדת חגיגית שכולנו רק יכולים לחלום עליה בימים קשים אלה של מגיפה, התכנסו קבוצה נשים של חוגגות על שפת הבריכה בניגוד מוחלט להנחיות משרד הבריאות, בלי לשמור על מרחק שני מטר ובלי לחבוש מסיכות הגנה ואף העלו בגאווה רגעים מהמסיבה ברשתות. 

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

המסיבה עוררה זעם גדול בקרב העוקבים כי רחמים וסנדלר הפרו את הנחיות משרד הבריאות, בעוד רוב אזרחי המדינה נשמרים ונמנעים מכל חגיגה או התקהלות לא חיונית, כמו המשפחות השכולות שלא עלו לקברי יקיריהם ביום הזיכרון. רחמים התראיינה הבוקר (ראשון) לתוכנית הרדיו של שרון גל בגלי ישראל והגיבה להאשמות המיוחסות כלפיה. היא התנצלה והסבירה כי היו אצלה בבית רק 12 איש. "לא חגגתי לילדים שלי ערכתי לשירן סנדל יום הולדת, אנשים מחפשים רכילות רשעית. אני מתנצלת כי זה לא נראה טוב למרות שהיה לי מותר".

"איפה ראית שמותר? אין שום תקנה שמאפשרת מסיבות ולא במשפחה הגרעינית", קטע אותה שרון גל. רחמים התחמקה מלהשיב והעבירה נושא. "נכון חיבקתי את שונית פרג'י שהגיעה מלונדון כי אתה יודע מה זה געוגעים,", אמרה רחמים. "אני מתגעגע להורים שלי", השיב שרון גל, "ואני לא נוסע להתחבק איתם".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by shiransendel (@shiransendel) on

"את מבינה בדעיבד שזה נגד התקנות?", שאל גל ורחמים השיבה: "אני מבינה שזה יצר באז שלילי אבל באמת שואלת מה היה שם שונה ממה שראינו ביום העצמאות. אנחנו לא בגיל של קבוצת סיכון", ניסתה רחמים להצדיק את המסיבה. "אבל ההנחיות לא קשורות רק לקבוצת סיכון, אסור לחגוג ולהתקהל עם אנשים בטח לא עם מישהי שחזרה זה עתה מלונדון", השיב לה גל. 

גם שירן סנדל יצאה להגנתה של אירית רחמים והגיבה ברשתות החברתיות: "בהתייחס לכתבות שהיו היום בחדשות על ה״מסיבה הענקית״ שאירית עשתה לי ובדיוק על זה נאמר - אל תאמינו לכל מה שנאמר בתקשורת. בכתבה נאמר שאירית עשתה לי מסיבת יום הולדת עם עשרות אנשים וזה שקר גס ודוחה שאין רחוק ממנו מהאמת. השבוע עברתי משהו אישי קשה ואחותי ואירית רצו להרים את רוחי ודאגו להזמין עשר מהחברים הכי טובים שלי לבית של אירית . אירית כיאה לאירית עם הלב הענק שלה קישטה לי את הבית עם בלונים מפרחים והזמינה אוכל לכל החברים שלי".

"אם זה נראה יותר מדי אוכל זה כי אירית פשוט עושה הכל מכל הלב בלי להתפשר, גם אם זה רק לעשרה אנשים. בכניסה לחצר היא מדדה חום לחברים שלי ולא נכנסנו לבית. זה שיש לה בית גדול עם מרחב גדול בחוץ עזר לנו לשמור על הנהלים וחוץ מהתמונות עצמם היינו במרחק. עברתי שבוע קשה מאוד וכל מה שהיא רצתה זה לראות חיוך על פניי והיא הצליחה לעשות זאת ובענק. לא סיכנו אף אחד ורק לידע כללי אני הייתי היחידה שם בקבוצת סיכון כי אני אסמטית אז תהיו בטוחים שכולם שמרו עליי מכל משמר ולא התקרבו יותר מדי".

"אני מצטרפת גם הוכחה לכך שהיינו 12 איש עם אירית ועמוסי להזמנת אוכל שהם עשו כדי שתבינו שלא היו שם עשרות אנשים כמו שהם אמרו. כואב לי שניסו לעשות קרקס תקשורתי לחינם על חשבון הלב הענק של אירית ואחותי שכל חטאן היה לשמח אותי", עוד הוסיפה ותקפה את התקשורת: "אני ממש לא מבינה את הצרות עין והכעס, בושה מצד התקשורת להמציא שקרים".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by shiransendel (@shiransendel) on