סקוט דיסיק ביקש שוב עזרה במאבקיו בשימוש בסמים. כוכב "משפחת קרדישאן" ובן זוגה לשעבר של קורטני קרדשיאן נכנס בשבוע שעבר למרכז לטיפול בגמילה מסמים בקולורדו. גורם המקורב לקרדשיאנס מסר כי "הדברים היו רעים בשבועיים האחרונים וקורטני לא אפשרה לו להסתובב עם הילדים אלא אם כן הוא יקבל טיפול".

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

דיסיק התמודד בעבר עם בעיות שימוש בסמים, אך הוא נגמל בשנים האחרונות. בשנת 2017 הוא קיבל את הטיפול האחרון על פי הדיווחים ואושפז לגמילה. זמן לא רב אחר כך הוא החל לצאת עם סופיה ריצ'י שחווים זוגיות לא ממש יציבה עם עליות ומורדות במשך השלוש שנים האחרונות. גורם אמר בעבר לאתרי הרכילות בעולם שריצ'י השפיעה לטובה על בריאותו של דיסיק. 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

ello govna

A post shared by Scott Disick (@letthelordbewithyou) on

"כולם מבינים ורואים שסופיה משמחת את סקוט, וזה חשוב להם. סקוט נמצא במקום מדהים, ולמשפחה שלו כבר לא אכפת שהיא נמצאת בסביבה", שיתף מקורב לשניים, "הם יודעים שסקוט נמצא במקום נהדר ואיזו השפעה הייתה סופיה עליו".  הזוג נראה לאחרונה יחד כשיצאו לטייל על החוף מחוץ לבית מאליבו, שם הם התרחקו חברתית במהלך מגפת הקורונה.

כניסתו של דיסיק למכון הגמילה התפרסם לראשונה באתר ה"דיילי מייל" וגרמה לכותרות רבות באתרי הרכילות והכוכב החליט לעזוב את מכון הגמילה וכעת מתכנן להגיש תביעה בגין הדלפת מידע לעיתונות. עורך דינו של סקוט דיסיק הצהיר כי "במאמץ להשלים סוף סוף ולהתמודד עם הכאב שסקוט סובל בשקט במשך שנים רבות בגלל מותה הפתאומי של אמו ומות אביו 3 חודשים לאחר מכן, קיבל סקוט את ההחלטה לבדוק את עצמו. הוא לא הגיע למוסד בעקבות שימוש באלכוהול או קוקאין". 

קורטני קרדשיאן, סקוט דיסיק (צילום: Getty images)
קורטני קרדשיאן, סקוט דיסיק (צילום: Getty images)