ניקול ראידמן צועקת על עוקביה (צילום: אינסטגרם)

נראה שיש לנו שגרירה חדשה במשרד הבריאות כי ניקול ראידמן פה בשביל לשמור לנו על הסדר. המעושרת והזמרת ניקול ראדימן כועסת על אזרחי ישראל  שמסתובבים ברחובות תל אביב בלי מסיכות ובלי שמירה על ההנחיות. ראדימן פנתה לעוקבים שלה ברשתות בצעקות ובכעס ואמרה: "אתם מסתובבים ברחובות תל אביב בלי מסיכות ומי שכבר חובש מסיכה הולך איתה רק על הפה כשהאף נשאר בחוץ, אתם נוגעים אחד בשני, חצי מתל אביב לא שמים מסיכות כי אם הם חושבים שהם הולכים עם בגדי ספורט וכאילו עושים כושר אז הם לא צריכים מסיכה וחלק גם הולכים איתה ביד, מה זה האקססוריז החדש, מה זה תיק? השתגעתם?".

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

"אתם חושבים שהכל מאחורינו? אתם לא חושבים מה יקרה מחר? כולנו רוצים לחזור למשק לחזור לעבודה אז תשמרו על עצמכם. אני נשבעת לכם שאני אקח את הטלפון ואתחיל לצלם, אנשים תשמרו על עצמכם". רגע אחרי שהכריזה כי תתעד אנשים ברחובות הוא גם עשתה זאת, עצרה את הרכב בדיזינגוף בתל אביב, שלפה נייד והחלה לצלם את עשרות עוברים ושבים מפירי חוק שמסכנים את חיינו.

ניקול ראידמן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
ניקול ראידמן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

"הנה נהג אוטובוס בלי מסיכה. עוד אחד בלי מסיכה, אחד עם מסיכה ביד, אתם פשוט לא נורמליים. במספרות אף אחד לא שומר על מרחק ואף אחד לא עם מסיכה כי זה מפריע לפן. תשמרו על עצמכם לא סיימנו את עידן הקורונה אנחנו לא רוצים לחזור להסגר. בבקשה אני מתחננת, אתם דופקים את עצמכם, אל תתפלאו שיהיה גל שני, שלישי ורביעי. כל אחד חייב לשים מסיכה ולשמור על הגיינה זה לא נגמר. גם בתור ל'טייק אווי' אנשים עומדים ואוכלים פיצה אחד ליד השני עם כל הבקטריות. השתגעתם? אני מתחרפנת. די גם אתם בעלי עסקים, מחר כולנו נשב עוד פעם בבית בגללכם".

ניקול ראידמן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
ניקול ראידמן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)