חודש ימים חלפו מאז רעדה הביצה כשהפאוור קאפל, בן זיני וטיילור מלכוב, זוג בחיים האישיים ובקריירה המשותפת החליטו להפריד כוחות. מאז הספיק כוכב בני הנוער לפצוח ברומן עם בחורה חדשה העונה לשם בר אביבי שבמקרה יש לה גם רזומה רומנטי עם ליאור דואק מ"האח הגדול" ולהשיק סינגל פרידה מרגש חדש. 

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

הזמר הצעיר עלה לשידור אצל השדרן מושיקו שטרן ברדיוס 100FM בין היתר לדבר על הקריירת סולו החדשה והסינגל החדש, כשנשאל על אפשרות קאמבק לטיילור השיב בהחלטיות: "צר לי לאכזב זה לא יקרה".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

@benzini10 @moshiko.tv

A post shared by Radios 100FM רדיוס (@radios_100fm) on

שטרן התייחס לשיר הפרידה ושאל את בן זיני: "איך אתה מתכנן את קריירת הסולו?". זיני ענה: "אין לי אסטרטגיה לא היה לי זמן לתכנן  אסטרטגיה," השיב בן זיני "אבל כמו השיר הזה אני מתכנן ללכת עם הלב שלי, מה שייצא ממני ייצא ממני וזאת הדרך המנצחת. ככה השיר מוכיח לי כשאתה כותב מהלב שלך, זה עובד, אנשים שומעים כנות ואמת".

מושיקו שטרן : "אתה מוצא את עצמך פותח את המגירה וכותב שירים?"

בן זיני: "אני כותב מלא, תמיד היה לי את הדחף לכתוב ולייצר גם כשהיינו ביחד בשביל שנינו אבל כרגע  זה  הולך להיות שלי וזה עוד יותר מרגש וכל מה שאני כותב בסוף אני אשיר את זה מול המיקרופון".

מושיקו שטרן: "נראה לי שבסוף תתגעגע ללהיות בשניים?"

בן זיני: "תיתן לי להשתעשע ואז נהיה בקשר".

בן זיני (צילום: צילום מסך יוטיוב)
בן זיני (צילום: צילום מסך יוטיוב)

מושיקו שטרן: "נמצא לך בת זוג חדשה לקריירה לא חייב בת זוג, מה שאתה רוצה".

בן זיני: "את האמת, למדתי את הלקח ואני לא רוצה יותר לשלב בין מקצוע לרגשות זה חתיכת סמטוחה, אני מעדיף לעשות את ההפרדה בין השניים. זה בלאגן".

על התגובות של המעריצים שקוראים לו לחזור לטיילור, הגיב זיני: "אני כאילו מתבאס בשביל הקהל וצר לי לאכזב אותם שזה לא יקרה , אין מה לעשות צריך להתקדם ולהרים את עצמך. " 

בן זיני, טיילור מלכוב (צילום: אלוני מור)
בן זיני, טיילור מלכוב (צילום: אלוני מור)