מלבד היריבות הגדולה בין הקבוצות ב"הישרדות VIP" ולאחר חילופי השורדים כשנאוה בוקר עברה לקבוצת "קפרה" האדומה ועדי ביטי לקבוצת "אנטינג אנטינג" הצהובה, ישנה יריבות נוספת. הריב שנבנה מתחת לפני השטח בני חברי השבט הצהוב, "אנטינג אנטינג", הדוגמנית אלה איילון והבדרן בני ברוכים, התלקח בפרק ששודר אמש (שלישי) בערוץ רשת 13. 

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

נראה כי ברוכים לא בדיוק כוס התה של איילון לאחר שבמהלך מספר פרקים חזרה והעידה כי קשה לה לראות אותו, שהוא אינו מצחיק אותה ושהוא הורס להם משימות ומשאיר את הקבוצה מאחור. ברוכים מצידו ניסה להישאר אדיש לעקיצות של איילון אך כמו שאומרים, הגיעו מים עד נפש. דווקא ברגע המרגש בו עדי ביטי הצליחה להבעיר אש בלילה קר והאפשרות של השבט להתחמם בנעימים, נפתח קרב סכינים בין השניים. ברוכים שנשכב לצד המדורה, לא הסכים לזוז לבקשתה של איילון, על מנת לאפשר גם לצמד הבלונדיניות החזקות (איילון ואלינה) ליהנות מחום האש. 

הישרדות VIP עונת 2020 (צילום: צילום מסך רשת 13)
הישרדות VIP עונת 2020 (צילום: צילום מסך רשת 13)

איילון שסירבה לשמוע את ההסבר של הבדרן למדוע אינו מוכן לזוז, אמרה לו בתגובה: "לא רוצה לשמוע אותך. אתה מתנהג מאוד לא יפה. תשים לב לעצמך שאני מבקשת ממך בצורה מאוד יפה ואתה לא מעוניין". ברוכים ענה לה: "אלה זה שאת רוצה זה יופי. אני אגיד לך את מה שאני אומר לילדים שלי. כשמישהו מבקש משהו, הוא צריך לדעת שיש סיכוי שהצד השני יגיד לו 'לא'". ברוכים שהסעיף עלה לו המשיך וקרא לה כפוית טובה וילדה מפונקת. איילון ענתה לו: "אני בסך הכל מנסה לדאוג לחברות שלי, כשאתה אגואיסט ומסתיר את כל המדורה". איילון סיימה את הויכוח בחיקוי של ברוכים ובאמירה: "לא יכולה לשמוע אותך יותר". 

אז בצד של מי אתם? אלה איילון או בני ברוכים? אתם קובעים!