מה למדת על עצמך בתקופת הקורונה?
“למדתי שאני יודע להעסיק את עצמי בכל רגע נתון. למדתי לקחת דברים בפרופורציה ולא להיכנס לפאניקה. והכי חשוב למדתי שלמרות המגבלות אין כמו ליהנות מהזמן עם המשפחה”.

איך אתה מעביר את הימים האלה?
“מיד כשהתחילה הקורונה הבנתי שזה הולך להגיע למצב של ביטול הופעות, והייתי מהראשונים לצאת עם מיזם המשאיות. היה חשוב לי לשיר ולעבור בשכונות בערים השונות ולהחזיר אהבה לכל עם ישראל. הופעתי בבתי החולים בפני חיילים שהיו חולים בקורונה, התנדבתי בכל דבר אפשרי, חיזקתי אנשים וזה חיזק גם אותי”.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

רגב הוד (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
רגב הוד (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

 
יש משהו חדש שלמדת לעשות בתקופה הזאת?
“כיכבתי בזום, שזה די חדש לי, עשיתי הרבה אימונים בזום. בשגרה אני מתאמן בחדר כושר עם אנשים ולמדתי שזה אפשרי להתאמן גם לבד”.

למה אתה הכי מתגעגע?
“מתגעגע לקהל, לנגנים שלי, לחתונות, למופעים, לאווירה ולצוות שמלווה אותי בחיים המקצועיים”.
 
מהו היעד הראשון שאליו תרצה לטוס כשהשמיים ייפתחו?
“בדיוק היום הייתי צריך להופיע באירוע גדול בניו יורק וזה פשוט מדהים איך שהכל נעצר. אני אשמח לטוס לכל יעד, כל מה שמצריך מעבר בטרמינל 3 תופס. אני אוהב לטייל בעולם עם המשפחה ולטוס להופעות. אני אוהב לפגוש ולשמח את הקהילות היהודיות בכל העולם”.

על מה אתה עובד ליום שאחרי?
“אני משתתף ב‘הישרדות VIP’ ברשת 13. עברתי חוויה מטורפת של פעם בחיים ולמדתי שאם יש כוח רצון אפשר לשרוד בלי אוכל ועם תנאי מחיה קשים. בנוסף, אני כל הזמן מוציא שירים חדשים, ולפני שבוע וחצי הוצאתי שיר וקליפ חדש ‘לא נפסיק את השמחה’, מתוך האלבום העשירי שלי שייקרא, אפרופו קורונה, ‘מרחק בין אנשים’. השם נקבע הרבה לפני”. 

רגב הוד בהישרדות VIP (צילום: צילום מסך רשת 13)
רגב הוד בהישרדות VIP (צילום: צילום מסך רשת 13)