צופי "האח הגדול" שליוו את ליאור דואק ותקוה גדעון לא רגועים, כולם סקרנים לדעת מה הסיבה שכוכבי "האח הגדול" נפרדו. זוכת העונה עלתה לשידור חי עם יעל בר זוהר באינסטגרם ובין שלל השאלות עלה נושא הפרידה של גדעון ודואק. שבוע אחרי הפרידה שהסעירה את הביצה, גדעון דיברה לראשונה על הקשר שלא שרד מחוץ לבית: "נפרדנו ביום שישי בשבוע שעבר, זה קרה חצי שעה לפני פרוייקט שלי, כל אתרי הרכילות פרסמו".

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

"זה היה טרי, ובכל זאת אתה לא יודע עד כמה את רוצה לשתף במשהו שעדיין נוגע בך. בשישי הפרדנו כוחות וביום ראשון נכנסתי לאתרים וראיתי בבום שכל האתרים מפרסמים. חוויתי פרידה כואבת מחבר הכי טוב שלי, הפתיע אותי שכל האתרים מפוצצים בסיקור על הפרידה. אנשים חושבים שזה סצנה מהאח הגדול ולא מייחסים לזה חשיבות שעברתי פרידה ונפרדתי מהחבר הכי טוב שלי".

תקוה גדעון מגיבה לראשונה לפרידה מליאור דואק - לחצו כאן.

ליאור דואק, תקוה גדעון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
ליאור דואק, תקוה גדעון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

"ביום ראשון קראתי משהו שמאד הצחיק אותי ואני לא רוצה לשתף מהו וחייגתי לליאור וצחקנו. ואז חזרתי הביתה נכנסתי למקלחת נזכרתי בשיחה שלנו ופשוט התפרקתי מבכי, כי נפל האסימון שנפרדנו ואנחנו לא יחד. קמתי למחרת לבוקר חדש והחלטתי שאני מחבקת את ההזדמנות שניתנה לי ואני מבטיחה לכולם ולעצמי שאני יותר חזקה ממה שחשבתי".

תקוה גדעון (צילום: יח''צ)
תקוה גדעון (צילום: יח''צ)

בר זוהר שאלה על סוגיית המשיכה של ליאור לתקווה: "נעלם, כבר השארנו מאחור, זה לא אישיו", השיבה גדעון והסבירה על הקושי בפרידה בין היתר בגלל הקרבה שנוצרה למשפחתו של ליאור: "אמא של ליאור היא אשת הסוד שלי, והיה לנו חיבור נורא עמוק, גם אחותו שתיהן נכנסו לי ללב, ובפרידה אתה אומר אז מה עכשיו". כשנשאלה על סיבת הפרידה ועל השמועות על בגידה אמרה "ליאור לא בגד בי, אם הוא היה בוגד בי הוא לא היה מעלה סטורי מהבריכה, אלא היה מעלה סטורי מהמנתח הפלסטי שלו אחרי שהייתי מביאה לו פצצה לפנים".

ליאור דואק ותקוה גדעון נפרדו - לחצו כאן.

המתנה שתקוה הכינה לליאור (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
המתנה שתקוה הכינה לליאור (צילום: צילום מסך אינסטגרם)