מה למדת על עצמך בתקופת הקורונה?
“למדתי שלא צריך 24 שעות ביממה לחשוב על עבודה וקריירה ושום אסון לא יקרה אם תשב לפעמים ולא תעשה כלום. כמובן שזה לא משהו שצריך לבוא לידי ביטוי כדרך חיים והתנהלות קבועה, אבל מדי פעם אפשר גם פשוט לשבת בחוסר מעש, זה אפילו נותן יותר אנרגיה להמשך”.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

איך אתה מעביר את הימים האלה?
“הדבר הכי טוב שקרה לי בקורונה הוא זמן האיכות שהרווחתי עם הבת שלי מילה, שבדיוק חגגה חמישה חודשים, ועם אשתי הלן. מיל היא הבת הראשונה שלי ובחודש מרץ לא הייתי אמור להיות בבית בכלל בגלל שנסגרו לי 37 הופעות. הקורונה הביאה לביטול ההופעות ומבחינתי הזמן שהרווחתי איתן היה שווה יותר מזהב”.

חזי דין מגלה את סוד הקסם שלו - לחצו כאן.

חזי דין (צילום: משה נחמנוביץ')
חזי דין (צילום: משה נחמנוביץ')

יש משהו חדש שלמדת לעשות בתקופה הזאת?
“אני באמת מאמין במשפט שכל משבר הוא הזדמנות ומאז ומתמיד אני פועל על פיו גם בזמני שגרה. לכן כשהקורונה הביאה אותי לסיטואציה כמעט בלתי אפשרית שבה הייתי אמור לבצע מופעי קסמים לקהל שלא נמצא פיזית מולי, לקחתי את הדבר הזה כאתגר ויצרתי שיטות ואפקטים שבסופו של דבר עשו את העבודה והעניקו הנאה גדולה גם לקהל שצפה בי דרך מסך מחשב”.

למה אתה הכי מתגעגע?
“בהמשך לתשובתי הקודמת, אני מתגעגע לקהל של אנשים שיושבים מולי. הרי בחרתי להיות אמן שעומד ומופיע בפני קהל, בראש ובראשונה בשל אהבתי לכך ורק אחר כך מסיבות של פרנסה. הקורונה הזכירה לי עד כמה זה עושה לי טוב לסיים מופע שבו הקהל יוצא מרוצה, מחייך ובעיקר פעור פה ושואל איך לעזאזל הוא עשה את זה. זה משהו שממש חסר לי”.

חזי דין (צילום: משה נחמנוביץ')
חזי דין (צילום: משה נחמנוביץ')

מהו היעד הראשון שאליו תרצה לטוס כשהשמיים ייפתחו?
“אני והלן מאוד אוהבים את איי יוון. יוון זה יעד שמבחינתנו יש בו את כל מה שצריך לחופשה טובה – מלונות טובים, אוכל מצוין, חופים מדהימים, קניות, אבל הכי חשוב זה הקסם שיש באוויר הודות לתושבים ולמוזיקה היוונית שמגיחה מדי פעם מכל מיני פינות מקומיות. ואף על פי כן, לא נראה לי שבזמן הקרוב יצא לנו לטוס לשם, אז כבר הזמנו חופשה בטבריה. זו הזדמנות להכיר יעד קרוב”.
 
על מה אתה עובד ליום שאחרי?
“אני עובד על פיילוט לתוכנית חדשה, זה משהו שלא עשיתי אף פעם וגם לא נעשה בעולם. אומנם יהיו שם קסמים, אבל הם יהיו משניים. אני מחכה בקוצר רוח כבר ליום שבו אני אשמע את הבמאי אומר אקשן”. 

חזי דין (צילום: משה נחמנוביץ')
חזי דין (צילום: משה נחמנוביץ')