כוכבת "חתונה ממבט ראשון" סיימה אמש (מוצ"ש) את חלקה בתוכנית בדמעות וכאב כשהשידוך שלה מאור פינקלשטיין בחר להכריז בפניה ובפני השופטים על סיום הקשר שלא צלח כבר מתחילתו. לרמן המופתעת עזבה את ביתו של מאור ויצאה עם דמעות בעיניים. מאז סיום צילומי התוכנית הספיק מאור להמשיך בחייו וחזר לאקסית שלו נטע דורון, שגם היא כעורכת דין במקצועה.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

לרמן מצידה החליטה לעלות פוסט ברשתות החברתיות שמסכם את כל החוויה שעברה, בעוד הכלות של העונה מיהרו לתמוך בה בתגובה: "הנה אני מסתכלת במראה. באותו היום, ממש ברגעים ההם, הלב שלי עוד שנייה התפוצץ מתקווה, ראיתי את אותה הילדה שבי, זו שדמיינה שוב ושוב בראש את הצעדה לחופה, וביני לבין עצמי אני לוחשת לה, שהאישה שהיא היום, תגשים לה את החלום. בגילוי לב אמיתי, המסע שעברתי הוא רחוק מהמסע שתיארתי לעצמי בדמיון, מהמסע שפיללתי לעצמי באמת ובתמים, אבל איפשהו שם באמצע הדרך, גיליתי עמוק בפנים שזה כנראה המסע שהייתי צריכה לעבור".

הכלות של חתונה ממבט ראשון לא נפרדות ומי נשארה בחוץ? - לחצו כאן.

חתונה ממבט ראשון, מור לרמן, מאור פינקלשטיין (צילום: לירון סער)
חתונה ממבט ראשון, מור לרמן, מאור פינקלשטיין (צילום: לירון סער)

"הגעתי לתכנית אישה, כזו מגובשת ודעתנית, עם שכל בריא ולב מלא סדקים, אחת שחושבת שאותה כבר לא יצליחו להפתיע, זו שבטוחה בצדקת דרכה ושמישהו ינסה לעצור אותה. האישה הזו שבאה נשארה איתי, ועליה אני לא אוותר, היא חלק ממני ואיתה ובזכותה אני קיימת. אבל ביחד איתה, כמו בסרט נע, ראיתי מי היא מחדש, סך הכל פחדנית לא קטנה, שאולי הלב שלה כבר כל כך שביר שלא יעמוד בעוד אכזבה, היא כל הזמן חששה שכל העולם ואשתו יראה את החולשות שלה ואולי יגלו בעצם שהיא לא חזקה כמו שהיא מספרת לכולם ולעצמה".

"אז אותה אישה הוכיחה לי פעם אחר פעם שהיא לא אחת שמוותרת, היא נלחמת על עצמה, שהיא יודעת להיחשף, לכאוב, להיפגע, לפגוע, להתנצל, לקחת אחריות, להגיד את האמת שלה בקול צלול ורם, ולהכיר בעובדה הפשוטה שזה גם בסדר בחיים לא להצליח בהכל, כי הדרך והניסיון שווים כשלעצמם. האישה הזו - היא אני. מישהו חכם פעם אמר- ״החיים הם מסע, ואם תתאהב במסע, תוכל להיות מאוהב לנצח".

מור לרמן ניסתה את מזלה עם יוגב אלקיים? - לחצו כאן.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by (@morlehrmann) on

"אז התאהבתי. למדתי שדווקא ברגעי החולשה, מצאתי את החוזק האמיתי שלי. למדתי לאהוב את עצמי, למרות ובזכות הפגמים שבי, למדתי להיות שלמה עם הטוב, המכוער, הכמעט והיותר. והבנתי סוף סוף שאם אני לא אוהב את עצמי אמיתי, איך מישהו אחר יהיה מסוגל לאהוב אותי? היום, אם היו שואלים אותי איך אני הייתי בוחרת לסיים את הסיפור שלי במסע הזה, זה היה בדיוק במילים האלו ״המשך יבוא".

משתתפות העונה מיד הגיבו לה בתמיכה: "אמיצה, מהממת ומרגשת, גאה בך על המסע שלך ועל מי שאת", כתבה לה הגר משה. דנית ליבנת כתבה: "גאה בך על המסע המשוגע שעברת, בטוחה שהדרך שנסללה בפנייך עכשיו תהיה מוצלחת ובריאה יותר". גם הדר ברייר השיבה: "רק עברת את יריית הפתיחה כל הטוב עוד לפנייך".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by (@morlehrmann) on