כוכבת הילדים, מיכל הקטנה, בדרך כלל לא מתייחסת לתגובות קשות וביקורת נוקשה שמלווה אותה לאורך כל שנות הקריירה שלה, אך ברגע שזה נוגע לילדה שלה, יולי, היא כבר לא יכולה לשתוק. במהלך אירוע יום הולדת שנחגג בביתה של מיכל הקטנה, חברתה הטובה אורטל עמר ובתה הבכור יולי עשו סרטון טיק טוק משותף, בדיוק כמו מיליוני ילדים אחרים בגילה.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

סרטון הטיק טוק של השתיים גרם לתגובות שונות ברשת, בין היתר מאמהות שהעבירו ביקורת על מיכל הקטנה ועל דרך החינוך שלה וגם על יולי בת ה-12 שלפי התגובות הוצגה כאובייקט מיני למרות גילה הצעיר.

יולי ויצמן ואורטל עמר רוקדות בטיקטוק

מיכל הקטנה שיתפה את רגשותיה ברשתות החברתיות כשכתבה:"כבר שלושה ימים שהגוף שלי רועד ואני עוצרת את עצמי, לוקחת נשימות עמוקות. כבר שלושה ימים שהילדה שלי , האור שלי, פגועה, עצובה ואני מנסה לשכנע אותה להרים את העיניים מהרצפה, תגידו לי רגע גיבורי מקלדת חסרי כל אמפתיה - באיזה עולם אתם חיים?! מה עוד צריך לקרות כדי לאפס אתכם? מי אתן אותן אימהות שמעבירות ביקורת עלי ועל דרך החינוך שלי? ולמה אנחנו לא כאן האחת בשביל השנייה? לא מספיק העולם הזה מלא בביקורת, ואנחנו מפנות האחת לשנייה אצבע מאשימה? איך אתם מעזים לערער ככה את הביטחון של הילדה שלי, במהותה, בגופה ובחופש שלה להיות כל מה שבא לה להיות?".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by מיכל הקטנה (@michalhaktana) on

"אני רוצה רגע לעצור הכל ולהבהיר למי שעוד לא מצליח להבין, ילדה בת 12, היא ל-א אובייקט מיני! לא משנה איך תסתכלו על זה! ומה שאתם עושים, אין מילה יותר טובה לתאר את זה מאשר בריונות! יצא לי האוויר מלהכיל את קלות הדעת הזו ואת הרוע האינסופי שבוער בתוכם, זה גורם לי לכל כך הרבה כאב והלוואי וזה היה רק לי, אבל פגעתם בדבר הכי יקר לי בעולם, בילדה שלי, טהורה שלי, כמו כל הילדים האחרים ואנחנו במקום לגונן עליהם מכל משמר. רק מביעירים ומלכלכים. הלוואי וכל זה ייפסק והלוואי ומשהו כבר יגרום לטירוף הזה להיגמר, הלוואי ובמקום כל הרוע נמשיך לפזר, אהבה, אהבת חינם, בלי תנאים ובלי סיבות רק ככה ננצח את החושך הזה, רק ככה העולם הזה יתקיים ויהיה יותר טוב".

היא סיימה את הדברים בפניה לבתה יולי וכתבה: "ויולי שלי, אהובה שלי, מאור עייני. תיהיי כל מה שבא לך להיות ותעשי כל מה שבא לך לעשות רק מה שאת אוהבת, רק מה שאת חושבת!! שיהיה לך טוב. וזיכרי, יחד אנחנו חזקות מהכל".

מיכל הקטנה, יולי וייצמן (צילום: רפי דלויה)
מיכל הקטנה, יולי וייצמן (צילום: רפי דלויה)