האלימות של ישראל אוגלבו עלתה שלב נוסף ואמש (שלישי) בפרק האחרון של "הישרדות VIP", זוכה "האח הגדול" שהיה פופולרי ואהוב על צופי הבית הסגור, הפך בין רגע לשנוא בקרב צופי "הישרדות". לכל מי שפספס את הפרק, אוגלבו באקט אלים מילולית קילל וגידף את הזמר נעים ההליכות רגב הוד שהגיע לשבט "קפרה" במסגרת משימה, לקחת מהם את הברזנט.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

בתום שידור הפרק והסצנה הקשה ששודרה, זומנו רגב הוד וישראל אוגלבו לאולפן של "הצינור" לדון בדברים. לא נרשמה שום חרטה של אוגלבו. רגב הוד חשף כי ביקש מאשתו, הלן הוד, שלא תראה לילדה את הפרק של אתמול בגלל האלימות, כי לא רצה שתיחשף לתכנים מהסוג הזה. ישראל שצפה בעצמו לראשונה, לא חש חרטה או רצון להתנצל ואמר: "זה המשחק שלי, לא מתחרט על כלום, אם הייתי צריך הייתי עושה זאת עוד פעם".

ישראל אוגלבו ורגב הוד חוגגים במסיבת בריכה - לחצו כאן.

ישראל אוגלבו, רגב הוד, אסי בוזגלו (צילום: אלוני מור)
ישראל אוגלבו, רגב הוד, אסי בוזגלו (צילום: אלוני מור)

הבוקר (רביעי) פנינו לרגב הוד לבדוק איך הוא מרגיש אחרי שאמש בחר אוגלבו שלא להתנצל בפניו והוד מסר למעריב: "מכבד כל אדם בדרכו ובמיוחד שמח שזו דרכי". למי שתהה השניים שבו לארץ מאז סיום צילומי העונה לפני כחצי שנה, השאירו את המשקעים על האי מאחור ונותרו  ביחסים טובים ובקשרי חברות, זאת אולי הסיבה שהוד בחר להגיב כך. 

הזמר החליט גם להגיב ברשתות החברתיות בעקבות הסערה ברשת: "פייר,עבר פרק זמן לא מבוטל מאז אותם צילומים ב״הישרדות״ ,מאז עברו הרבה מים בנהר ואני לא אדם שנוהג לזכור או לעשות הנהלת חשבונות עם אף אחד. הדבר היחידי שהיה לי קשה איתו הוא קרוביי ואשתי שהיו צריכים לחוות את הרגעים הלא פשוטים האלו. תדעו שיש רגעים מורכבים בחיים, הישארו נאמנים לעצמכם. תמיד שמרו על קור רוח ודרך ארץ".

 

ישראל אוגלבו, רגב הוד (צילום: אלוני מור)
ישראל אוגלבו, רגב הוד (צילום: אלוני מור)