אביגיל שרעבי, האוהדת הכי מפורסמת של בית"ר ירושלים, ממשיכה להילחם למען בעלה, נכה צה"ל במצבו הקשה.

שרעבי, מה קורה?
"יש לבעלי ולי פגישה במשרד הביטחון. אני הולכת לעשות סדום ועמורה, רעידת אדמה במדינה. כולם מתעלמים. אם את יכולה לעזור לי, תבורכי".

אביגיל שרעבי (צילום: אריאל שלום)
אביגיל שרעבי (צילום: אריאל שלום)

> אפילו המיליארדר טדי שגיא הגיע ארצה במטוסו הפרטי מקפריסין לחגיגת בר המצווה המדוברת של נוריאל טולדנו, אחיה של שיראל טולדנו, בת זוגו של הזמיר עומר אדם.

עוד חגגו: אבישי נריה, אלי ואלונה ברקת, שר האוצר העתידי לשעבר ניר ברקת, חיים רביבו, שלישיית מה קשור ועוד רבים ומפורסמים. מי שקצת פחות נהנו היו השכנים בשכונת פארק צמרת, בבלי וכיכר המדינה, שהתלוננו ברשתות החברתיות ובמשטרה על הרעש. למתעניינים: מיד בתום האירוע המריא שגיא במטוסו חזרה לאי השכן.

טדי שגיא  (צילום: יונתן בלום)
טדי שגיא (צילום: יונתן בלום)

> שלמה קרמר, יזם המתמחה באבטחת מידע וסייבר, ממייסדי חברות צ'ק פוינט ואימפרבה, שתיים משלוש חברות אבטחת המידע הגדולות ביותר שקמו בישראל, ואשתו, דורית חכים, במו"מ לקניית נחלה חקלאית במושב היוקרתי בני ציון. הנכס נמצא כרגע בבעלותו של שי שילר, מנכ"ל ומייסד WEBINTPRO, אחת הדמויות הידועות בעולם ההייטק. 

> בני גנץ בילה את ארוחת חג השבועות אצל אחותו אסתי באשדוד. הוא הגיע לשם עם שיירה גדולה של רכבים ומאבטחים וגרם להתרגשות בקרב השכנים.

בני גנץ  (צילום: אלעד מלכה)
בני גנץ (צילום: אלעד מלכה)

> השרה לשוויון חברתי ומיעוטים, מירב כהן, ובעלה, יובל אדמון, חגגו השבוע את לידת עומרי, בן ראשון לאחר שתי אחיות. הברית נערכה במתכונת משפחתית מצומצמת, בעקבות הנחיות משרד הבריאות.

מירב כהן, בן זוגה והתינוק החדש (צילום: מתן נברו)
מירב כהן, בן זוגה והתינוק החדש (צילום: מתן נברו)

> אייל פלג, לשעבר ספק הסמים של הסלבס שבילה גם בכלא, עשה רילוקיישן לקולומביה, שם מתגוררות אשתו ובתו. זה התחיל בביקור משפחתי, ואז הקורונה תקעה אותו שם לפחות עד ספטמבר.

פלג, משנה מקום?
"עקרונית אני פה עכשיו והתחלתי לשווק מוצרים אנטי־קורונה. מסיכות, אלכוג׳לים, כפפות, חלוקים וכו׳".