למרות ההכחשות משני הצדדים, נראה כי יוצא "האח הגדול", ליאור דואק לא יכול להיפרד מהדוגמנית עומר נודלמן לאחר שנצפו יחד במספר בתי קפה ופאבים ברחבי תל אביב. דואק שניהל זוגיות של שהחזיקה חודש ימים בלבד עם זוכת "האח הגדול", תקוה גדעון, יאלץ להתגעגע לנודלמן שתבלה את סוף השבוע הקרוב בחופשה בים המלח והיא לא תהיה שם לבד.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

נודלמן שהגיעה היום (חמישי) להתפנק בשיתוף הפעולה של מימי לוזון עם "אלמה לייזר", זכתה בטיפול מפנק לפנים ותיאמה סידורים אחרונים עם חברותיה לחופשה, עדן פינס ועדן סבן שגם נכחו במקום. 

נודלמן ודואק כנראה מעדיפים לקחת את הדברים ביניהם לאט ולא לצאת בהצהרות, במיוחד לאור הפרידה הטרייה שלו מגדעון, אך הוא בחר לשתף את עוקביו ברשתות החברתיות ברמז קטן למצבו הרומנטי: "בין השאר חשוף גם לביקורת. אני מקבל באהבה את התגובות שלכם, גם את אלה הפחות נעימות. אני אוהב, אני כועס, נפרד ומתחבר, משתדל לעשות טוב לעצמי ולסביבה. כן, כנראה כמו כולם גם עושה לפעמים טעויות.
בתקופה היפה הזו אני מקיף את עצמי באנשים האהובים עליי ביותר, בחברים הטובים שלי וכמובן במשפחה הנהדרת שלי".

עומר נודלמן, מימי לוזון (צילום: יח''צ)
עומר נודלמן, מימי לוזון (צילום: יח''צ)

עוד בלטו ונהנו מטיפול פנים מפנק: קים אור אזולאי, מאיה קיי, אבישג נגר ורומי פרנקל שהתחדשה אמש בקעקוע ופריסינג חדשים, כשהגיעה לאליאב אוזן יחד עם בן זוגה ברק שמיר, שגם התחדש בקעקוע משלו בצורת ברק. 

עדן סבן (צילום: יח''צ)
עדן סבן (צילום: יח''צ)

עדן פינס (צילום: יח''צ)
עדן פינס (צילום: יח''צ)

רומי פרנקל (צילום: יח''צ)
רומי פרנקל (צילום: יח''צ)

קים אור אזולאי (צילום: יח''צ)
קים אור אזולאי (צילום: יח''צ)