בזמן שישבתם בבית וכססתם ציפורניים בצפייה לראות מי מהזוגות של "חתונה ממבט ראשון" בחרו להמשיך את הזוגיות מעבר לגבולות הפורמט ומי בחרו להיפרד כידידים, כוכבי העונה השלישית צפו בפרק יחד ב"פארוק בשוק" ביפו, כאשר אמיר זהבי, בן הזוג של דנית ליבנת, שהחליט לומר "כן" בניגוד לכל הציפיות, נעדר גם מהאירוע החגיגי הזה אחרי שורת אירועים אליהם בחר שלא להגיע.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

בזמן שדנית צפתה ברגע ההחלטות המרגש שלה ושל זהבי, כל הנוכחים במקום לא יכלו שלא להבחין כי היא מזילה דמעה או שתיים. האם זה מרמז כי למרות שהחליפו "I DO" הדדי - דנית נותרה לבדה? 

דנית ליבנת (צילום: אור גפן)
דנית ליבנת (צילום: אור גפן)

החבר הטוב אריק חביב, ששמו נקשר לדנית בשמועות על קשר רומנטי בין השניים, פלט משהו שככל הנראה דנית מעדיפה להסתיר לעת עתה. צלם הפפראצי של TMI תפס את אריק ודנית מדברים בצמוד, כשדנית עדיין נראית נסערת בעקבות שידור הפרק, ובזמן שיתר חבריהם לתכנית התפזרו ואמר לאריק: "איזה יפה היא?", אריק בתגובה ענה: "יפיפייה". צלמנו האהוב לא ויתר ואמר לו: "בוא נמצא לה חתן". 

אריק מספר על בן זוגה של דנית (צילום: אור גפן)

אריק הפתיע וענה: "היא כבר מצאה". כשאריק נשאל "איך הוא?", הוא ענה: "הוא בחור טוב, בחור נחמד עם הרבה תוכן ועניין - נראה מה יהיה". דנית שנראתה קצת מופתעת וקצת מובכת מהסיטואציה ביקשה מהצלם שלנו להפסיק עם השאלות והוא כיבד את בקשתה. העיקר שהיא מאושרת!

אריק חביב (צילום: אור גפן)
אריק חביב (צילום: אור גפן)