מיכל הקטנה החליטה לעשות שינוי משמעותי בגופה ולחזור למראה שהיה לה לפני כ-20 שנה. היא חושפת באומץ כי עוד לפני שהתפרסמה היא קיבלה החלטה "לתקן" את הגוף שלה ועברה ניתוח להגדלת חזה. "תמיד הייתי מיכל הקטנה, לא גבוהה מידי, קומפקטית וקלילה. גם בגיל 18 תמיד התייחסו אלי כאל ילדה קטנה ובמהלך גיל ההתבגרות לא הרגשתי לרגע אישה, ‎ובמשך שעות הייתי מביטה במראה ובוחנת כל פינה ופינה, ‎ומשווה בלי הפסקה,  ביני לבין כל הבנות בשכבה, ומקווה שיום יבוא ואוכל להרגיש אישה אמיתית. ‎חוסר הביטחון היה תמיד חלק ממני ‎מהדהד כמו צל מאחורי גבי ‎וקצת לפני עשרים שנה, לקחתי בעקבותיו החלטה, ‎והלכתי ״לתקן״ את הגוף שלי", כתבה מיכל הקטנה לעוקביה ברשתות החברתיות.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

נראה כי היום כשהיא אישה בוגרת ולאחר שעברה ארבע לידות, היא מוכנה לקבל את עצמה בדיוק כפי שהיא. מיכל הקטנה עברה היום (שלישי) ניתוח להוצאת השתלים. היא פרסמה תמונה שלה בבית החולים כשהיא חבושה בפלג גופה העליון והמשיכה ושיתפה על התחושות לאחר ניתוח הגדלת החזה ומה גרם לה לחזור בה מהניתוח: "הרגע בחדר ההתאוששות, שהבטתי מתחת לשמיכה וזה היה כל כך מוזר, כל כך זר, אבל בדמיוני רציתי את זה כל כך ולא יכולתי פתאום לא לאהוב את זה. זה היה כבר מאוחר. שנים עברו בנהר שלי ולמדתי שיש כל כך הרבה רבדים בלהיות אישה אמיתית, ושהאחרון ביניהם הוא המראה החיצוני".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by מיכל הקטנה (@michalhaktana) on

"הרגשתי איך מתנהלת בתוכי מלחמה ואיך אחרי כל זה, אני עדיין לא מסוגלת לאהוב ‎את מה שאני רואה במראה, ובליבי קיבלתי החלטה חזקה, להיפתר מכל מה שלא נולדתי איתו, מכל מה שעוצר אותי מלהיות מי שאני באמת. אך למרות זאת, לא הצלחתי למצוא את הזמן הנכון לעשות את זה, אפשר לומר גם את האומץ, ‎היה לי הרבה יותר קל למצוא מליון ואחד תירוצים למה זה בידיוק לא הזמן הנכון לזה, עוד יום צילום, עוד פסטיגל, עוד הופעה, ‎הריון אחרי הריון השאיר את החלום שלי רחוק מידי מכדי לגעת ‎עד שהגיע היום, ‎שפשוט נשבר לי".

"‎והנה אני עכשיו כותבת את המילים האלה, שוב בחדר ההתאוששות, אך הפעם עם דמעות של אושר בעיניים ובלי תחושה שעשיתי טעות.
‎קיבלתי את הגוף שלי בחזרה, קיבלתי את הגוף שלי באהבה! הכל מרגיש שוב קליל, ללא דאגות. הכל פתאום טבעי ללא שום תחושה של זרות
‎ובפעם הראשונה בחיי אני יכולה לומר בקול שאני אוהבת אותי, אוהבת את הגוף שלי, כל פינה בי ראויה להערכה. עכשיו שיש לצידי משפחה מדהימה, חברים ואתכם ‎אני לא מרגישה שום צורך להיות משהו שאני לא! ואני יכולה להיות אני , סוף סוף אני. מיכל הקטנה, בלי תוספות , בלי תיקונים".

מיכל הקטנה, ניר ויצמן (צילום: אור גפן)
מיכל הקטנה, ניר ויצמן (צילום: אור גפן)


"‎זה הגוף שלי וזו המתנה הכי מדהימה שיכולתי לקבל ‎ואומנם לקח לי זמן עד שלמדתי להעריך את זה ‎אבל זה כל הקסם, ‎הדרך הקשה אל הקבלה העצמית, הכנה והשקופה החוזק הפנימי לעמוד אל מול כל העדר ולהיות אך ורק מי שאתה, כל אלו מאפשרים לי סוף סוף להיות
‎אישה אמיתית. כי זוהי רק תחושה פנימית ושאף אחד לא יגיד לכם אחרת!".

מיכל הקטנה (צילום: אור גפן)
מיכל הקטנה (צילום: אור גפן)