רגע אחרי שרוני ונעם שברו לצופי "חתונה ממבט ראשון" את הלב כשהודיעו בפרק הפולואפ שהם נפרדו והרומן המקסים ביניהם לא צלח, הגיע נעם קציר ל"חדשות הבוקר" בערוץ קשת 12 וסיפר כי למרות שנראו מרוחקים במפגש האחרון, הם דווקא נתנו שם עוד ניסיון לדברים ומבהיר את מצבו הכלכלי. 

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

הדמעות עמדו לך בגרון בפרק הפולואפ.
"לא היו ממש דמעות. מתי שזה צולם בדיוק חזרנו לארץ ויצא לנו עוד קצת לגשש ולראות איפה אנחנו נמצאים ולראות אולי יש עוד סיכוי ובסוף החלטנו שלא".

מתי זה מקבל תפנית? רק אחרי סיום הצילומים?
"בזמן הצילומים היה לנו ממש טוב, התאהבות לכל דבר ועניין. כשכבו המצלמות זה התחיל לרדת ולהשתנות ושנסענו למיאמי זה התחיל להשתנות. אני מעריך שזה בגלל שהתמודדנו פתאום עם המציאות. בצילומים שנינו היינו בחופש. כשהיינו צריכים להתמודד עם איפה אנחנו נמצאים, איפה אנחנו גרים, מה אנחנו עושים. שנינו רצינו להיות בישראל ולא ראינו את זה כל כך קורה. נסענו למיאמי לבדוק את מיאמי כי כן רציתי מאוד את המערכת הזוגית הזאת והייתי מוכן להקריב ושם היה לא קל".

חתונה ממבט ראשון, רוני, נועם (צילום: צילום מסך קשת)
חתונה ממבט ראשון, רוני, נועם (צילום: צילום מסך קשת)

מאיזה בחינה?
"האינארקציה בנינו הייתה יותר סגורה והיה קצת יותר קר. בגדול, אני חושב שמה שהכריע זה שלא הצלחנו להחליט איפה אנחנו נשארים. מרכז החיים שלי היה באוסטרליה, של רוני במיאמי, נפגשנו בכלל בארץ. המציאות הכתה. 

חשבתם לחזור לטיפול זוגי?
"האמת שבמיאמי עדיין היינו בטיפול שבועי. אני בעד טיפולים מתי שצריך, פחות כשזה קשר חדש אבל בגלל שזה קשר לא רגיל אז בסדר שיהיה טיפול".

הלב שלך עוד רוצה אותה?
"זה צולם מזמן ונגמר מזמן. אני חושב ששנינו "moved on" (המשכנו הלאה)".

רגע, אתה בקשר זוגי היום?
"לא".

הופנתה אליכם הרבה ביקורת, שאתם לא חופרים מספיק עמוד ובעיקר שמחים.

"היה לנו חיבור מיוחד, היה גם הרבה שקט והיה לנו נוח שם. לא היו לנו שיחות עומק מול המצלמה. שתינו קצת בזמן הצילומים, אני מודה, כדי שנוכל להתמודד עם זה. אף פעם לא טרחתי להגיב לדברים של עניין התעסוקה. מן הסתם הגעתי לאן שהגעתי שיכולתי להרשות לעצמי לעשות צעד כזה ולקחת שנת שבתון. הכל טוב". 

חתונה ממבט ראשון  (צילום: צילום מסך)
חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך)