שירי קופפרברג חשפה היום (שבת) בפוסט שכתבה בחשבון האינסטגרם שלה כי היא ולירן לוי - כבר לא ביחד. "לפניי שנתיים וחודשיים קיבלתי החלטה אמיצה ויצאתי למסע מטלטל ומשוגע, לעיני מצלמות וצופים רבים, בתקווה להגשים את החלום שלי - למצוא אהבה וזוגיות. בדרך נס ועם סיפור מרגש ומקסים נמצאה לי התאמה שהובילה לאהבה גדולה ולזוגיות אדירה. במסגרת החלום האישי שלי, זוגיות טובה היא כזו שמחזקת את שני הצדדים, אמיתית, עוצמתית, בריאה, אוהבת ומאושרת, וחשוב לא פחות- כזו שיכולה ומסוגלת להתפתח ולהיות בסיס להקמת בית ומשפחה".

"לאחרונה נאלצנו שוב לקבל החלטה, אמיצה לא פחות וקשה ביותר - לשחרר. בחרתי לזכור מהם החלומות שלי, להיות נאמנה לעצמי ועם כל הקושי והחששות שיש בכך, ללכת ולנסות להגשים אותם... אז אני יוצאת לדרך חדשה. לא מצטערת על כלום, מברכת על מה שהיה ומייחלת לטוב שיהיה. התמונה נלקחה ביום מרגש והיא פה כדי להזכיר לי כמה נחושה ואמיצה אני יכולה להיות. לומדת ללכת, תחזיקו לי אצבעות".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

לפניי שנתיים וחודשיים קיבלתי החלטה אמיצה ויצאתי למסע מטלטל ומשוגע, לעיני מצלמות וצופים רבים, בתקווה להגשים את החלום שלי - למצוא אהבה וזוגיות. בדרך נס ועם סיפור מרגש ומקסים נמצאה לי התאמה שהובילה לאהבה גדולה ולזוגיות אדירה. במסגרת החלום האישי שלי, זוגיות טובה היא כזו שמחזקת את שני הצדדים, אמיתית, עוצמתית, בריאה, אוהבת ומאושרת, וחשוב לא פחות- כזו שיכולה ומסוגלת להתפתח ולהיות בסיס להקמת בית ומשפחה. לאחרונה נאלצנו שוב לקבל החלטה, אמיצה לא פחות וקשה ביותר - לשחרר. בחרתי לזכור מהם החלומות שלי, להיות נאמנה לעצמי ועם כל הקושי והחששות שיש בכך, ללכת ולנסות להגשים אותם... אז אני יוצאת לדרך חדשה. לא מצטערת על כלום, מברכת על מה שהיה ומייחלת לטוב שיהיה התמונה נלקחה ביום מרגש והיא פה כדי להזכיר לי כמה נחושה ואמיצה אני יכולה להיות ☺️ לומדת ללכת, תחזיקו לי אצבעות ♥️

A post shared by Shiri Kupferberg (@shiri_kup) on

כאמור, השניים היו ללא ספק הזוג הכי מסקרן מכל הזוגות ששודכו בתכנית "חתונה ממבט ראשון" - והיחידים ששרדו ביחד מהעונה שלהם. זו אינה הפעם הראשונה בה השניים חווים משבר שמסתיים בפרידה, כאשר נפרדו בשנה שעברה לארבעה חודשים, וחזרו אחד לזרועות השנייה בתחילת השנה הנוכחית.