המיליארדית הצעירה, קיילי ג'נר, פרסמה אמש (שלישי) את צילום השער שלה ושל בתה בת השנתיים, סטורמי, למגזין האופנה הנחשב "Vogue". הצילום התרחש בביתה של ג'נר על ידי צלמי האופנה לוקה ואלכסנדרו מורלי באמצעות המכשיר הסלולרי של הכוכבת ופורסם ל-181 מיליון עוקביה ברשתות החברתיות. 

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

"אני כל כך אוהבת אותה שאני רוצה להתפוצץ", אמרה ג'נר בעת צילום התמונות. "לפעמים אני פשוט מסתכלת עליה ובוכה מתוך ידיעה שהיא לעולם לא תהיה קטנה כזאת. מי ידע שמשהו כל כך קטן יכול לתפוס את מרב לבך. אלוהים לא עשה טעויות איתך סטורמי". אם זה לא מספיק מתוק בשבילכם, האחים מורלי שיתפו באינסטגרם שלהם מבט למאחורי הקלעים בצילום מסך של שיחת וידאו בה קיילי וסטורמי מתכרבלות במיטתה. 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Backstage at @kyliejenner and Stormi #VogueCS CoverStory shot via FaceTime

A post shared by Morelli Brothers (@morellibrothers) on

זה לא שער המגזין הראשון של הפעוטה, לאחר שצולמה בעבר עם אמא קיילי והסבתא קריס ג'נר לקראת גיליון יולי/אוגוסט 2019 של מגזין האופנה "הרפרס בזאר". "כשהפכתי לאמא, נקודת המבט שלי על החיים השתנתה לחלוטין, וכך גם הסתכלתי על אמא שלי והערכתי את כל הדברים שהיא עשתה בשבילי", אמרה בת ה-22 על האימהות באותה תקופה.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

new cover with my baby for @vogueczechoslovakia shot at home on my iphone @morellibrothers #VogueCS

A post shared by Kylie (@kyliejenner) on

"עכשיו אני יכול להבין איך היא מרגישה כלפי, את הדרך שהיא אוהבת אותי וכמה האהבה שלה חזקה לכל הילדים שלה, בגלל שאני כל כך אובססיבית עם סטורמי". כזכור, לאחר זוגיות של שנה, ג'נר והראפר טרוויס סקוט הביאו לעולם את סטורמי בפברואר 2018. אין ספק שיש לה עתיד!

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Kylie (@kyliejenner) on