עדי בוזגלו, כוכבת "הבוזגלוס" ואשתו של השורד הבולט, אסי בוזגלו, עברה ביום שני ניתוח פלסטי מקיף בבית חולים פרטי ברמת החייל. הניתוח כלל הרמת חזה, בטן, רגליים, זרועות וסנטר. בוזגלו שיתפה בתחושות לאחר הניתוח ואמרה כי היא הגשימה את חלום חייה. עוד סיפרה בוזגלו שנפוחה בכל גופה כי היא תשתף בתוצאות הניתוח ברגע שתחלים והנפיחות תרד. 

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

בזמן שבעלה, אסי, יושב לידה ועוזר לה להחלים מהניתוח הנרחב, שיתפה המחלימה בתחושות שלה ומה הוביל אותה לעשות את הצעד: "אני רואה את אלפי ההודעות שלכם וזה מטורף. אני בסדר, עברתי תהליך טוב. עשיתי סוג של עיצוב לגוף. כולם יודעים שאני מאוד נלחמתי במשקל אבל יש דברים שהם לא בשליטתי והגנטיקה והבטן קצת זזה, אז יחד עם בעלי המקסים שמאוד תמך בי, הגענו להחלטה שאני אעשה מה שטוב לי, שאני אהיה הכי מאושרת. אני כולי מפוצצת בנוזלים, אני נפוחה. בקרוב, אחרי שכל הנפח ירד לי אני גם אכתוב לכם את כל מה שעברתי".

בזמן הסערה סביב דבריו: אסי בוזגלו היה בבית החולים עם אשתו - לחץ כאן.

עדי בוזגלו מסבירה על הניתוח שעברה

גם אסי בוזגלו הגיב על הניתוח שעברה אשתו וכתב ברשתות החברתיות כך: "לביאה שלי, הכח של חיי. מי כמוני יודע כמה את אישה אוהבת, תומכת, מפרגנת, עם נתינה אין סופית, ולב מפה עד תאילנד! לפניי יומיים עברת ניתוח לא פשוט, מי כמוני יודע כמה נלחמת באכילה הרגשית שלך? 15 שנה שאנחנו יום יום, שעה שעה, סביב הנושא הזה מנסים כל דרך, כל מתכון, ואת כמו לביאה אמיתית לא מוותרת וממשיכה להילחם".

עדי בוזגלו (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
עדי בוזגלו (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

"יום אחד קמת ואמרת דיי נשבר לי! אני רוצה להיות (לפחות בהרגשה שלך) עדי כמו בתקופה שהכרנו. וזהו היום אנחנו יומיים אחריי שקיבלת החלטה לעשות שינוי גופני, שיעזור לך להגשים את החלום הגדול ביותר שלך. אני יודע שאת המסר שאת רוצה להעביר את תעבירי בצורה הטובה ביותר ועוד עם חיוך. אני יודע שאת התקופה הזאת אנחנו נעבור ביחד לב על לב, כדיי שבסוף תהליך את תהיי המאושרת באדם".

אסי בוזגלו (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אסי בוזגלו (צילום: צילום מסך אינסטגרם)