יוצא "האח הגדול" ובן הזוג של מריה דומרק, רועי קורנבלום, חושף בפוסט ברשתות החברתיות שכבר מזה שלושה חודשים הוא נקי מסמים. קורנבלום שיתף את העוקבים אחריו ברשתות החברתיות שהתחיל לעשן כבר מגיל 16 מדי יום קנאביס, אבל לאחרונה הוא קיבל החלטה להיגמל ובשלושה החודשים האחרונים הוא נקי מסמים ומרגיש הכי אמיתי שהיה בחייו.

עוד שיתף בתהליך הגמילה הקשה שעבר ובתחושות הנפלאות שמגיעות היום, כשהוא אחרי, נקי מ"וויד": "אחרי עשור של עישונים היום אני כבר שלושה חודשים לא מעשן וויד. שלושת החודשים הסאחים האחרונים היו פשוט הכי אמיתיים שהיו לי בחיים. בחודש הראשון, רציתי למות. חלומות הזויים, עצבים, קריזים, דיכאון, ובעיקר שעמום. מה זה ים בלי ג׳ויינט? מה זה שקיעה בלי פייסל? מה זה לישון סאחי? איך נטפליקס וצ׳יל בלי וויד? בחודש הראשון קלטתי איך כל דבר שהוא כיף בחיים שלי שייכתי לוויד, כל חוויה שנהניתי בה, הייתי מסטול".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Roy Kornblum - רועי קורנבלום (@roy_kornblum) on

"בחודש השני כבר התגעגעתי פחות. התחלתי פתאום להרגיש שלא משנה איזה סם שלא עשיתי בחיים שלי, פיכחות זה אשכרה הסם הכי טוב שעשיתי. פאק איזה משפט סאחי זה הא? בחודש השני גיליתי כמה סאחי זאת לא רק אחת המילים הכי סאחיות שיש אלא גם המילה הכי מגבילה שאמרתי בחיים שלי. הכל נכנס בקטגוריה שלה. כשאתה סטלן, אז כל מה שלא סטלה - זה סאחי וכל מה שסאחי זה לא אתה, אז מה אתה כן? מוגבל".

"כמה שנאתי סאחים, עד היום אני לא יודע אם יותר אהבתי וויד או שנאתי סאחים, כנראה שבאותה מידה. פיכחות נתנה לי תובנות עמוקות יותר משוויד אי פעם נתן וחשבתי שוויד נתן לי עומק אבל תכלס הוא רק השטיח לי את המציאות.כשראיתי איך אני לא יודע לחוות עצב ואשכרה להתמודד איתו או לחוות שמחה בלי לחגוג אותה עם פייסל שמן הבנתי כמה הלכתי סביב עצמי בלופים שנים. בחודש השלישי, החודש - נשבע אני כבר בקושי חושב עליו. ומתגעגע? ההפך".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Roy Kornblum - רועי קורנבלום (@roy_kornblum) on

"כשאתה מעשן בכמויות שעישנתי, כל הבעיות בחיים שלך מסתכמות במאיפה להתארגן. עכשיו זה לא שלהפסיק לעשן פתר לי את כל הבעיות בחיים, זה פשוט גרם לי להתחיל להתמודד איתן. הדחקה, זו הסיבה שמי שמעשן שנים, לא מפסיק אף פעם, כי זה אומר להתמודד עם מלא חרא שהדחקת שנים בזכות וויד. את כל השירות הצבאי שלי הדחקתי, כל השריטות מ"האח הגדול", כל תחושה רעה שחשתי בעשור האחרון הדחקתי עם פייסלים, עד שהיא חזרה בבום לפנים פי עשרים יותר חזק כשהתפכחתי, ואז עישנתי עוד".

"אני יכול לחפור עוד שעות אבל אני באמת לא רוצה להטיף או לחנך, בטח לא נגד משהו שעד לפני שנייה עדיין היה מרכז החיים שלי. אני כן רוצה פשוט לשתף ואולי גם לעזור למי שמזדהה. הרי כל מי שמעשן יודע בדיוק על מה אני מדבר, ואם לא אז הוא יגלה את זה בהמשך הדרך, ואז או שהוא מדחיק או שהוא חי עם אשמה". 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Roy Kornblum - רועי קורנבלום (@roy_kornblum) on