בשבוע שעבר קראתם ב-TMI כי המאמי של "חתונה ממבט ראשון" שנכנסה ללב של כולנו, דנית ליבנת, בילתה עם אחיה וחבריה בבית קפה בדיזינגוף בתל אביב. אלא שאחרי ערב נעים, גילתה כוכבת חתונמי שהשף של המקום, ששהה באותה עת בה בילתה עם חבריה, התגלה כחולה קורונה, והיא נדרשה להיכנס לבידוד של 14 יום בהוראת משרד הבריאות.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

אממה, ליבנת גילתה שרק היא וחבריה הונחו להיכנס לבידוד, בעוד סועדים אחרים במקום לא הונחו להיכנס לבידוד. לטענתה הטבח היה במטבח, היא ישבה בחוץ, לא היה ביניהם שום ממשק מגע או קרבה במשך 15 דקות, כך שפנתה למשרד הבריאות לבירור, מדוע דווקא היא זאת שקיבלה הנחייה לבידוד.

הדרמה בחייה של דנית ליבנת ממשיכה - לחצו כאן.

דנית ליבנת (צילום: אור גפן)
דנית ליבנת (צילום: אור גפן)

ליבנת כבר נערכה לבידוד ממושך של שבועיים, עם דוגיסטר שיטייל עם כלבתה ומנות משלוח מהמסעדה, עד שאמש (ראשון) קיבלה את הבשורה. משרד הבריאות הודיע לליבנת כי בקשתה נתקבלה והבידוד שלה בוטל וכעת תוכל להמשיך ליהנות מדקות התהילה. ליבנת מסרה ל-TMI: "חולה הקורונה המאומת ששהה בבית הקפה בזמן שישבתי שם היה הטבח של המקום, ומאחר שאין חשש להדבקה דרך המזון ולא שהיתי בקרבתו לא הייתי צריכה להיכנס בכלל לבידוד. זו הייתה הנחיה שגויה".

"שוחחתי גם עם הבעלים של המקום. הוא בן אדם מקסים והוא אמר לי שלפי ההנחיות שנמסרו לו ממשרד הבריאות, רק הטבח ומי ששהה בקרבתו נדרשו להיכנס לבידוד. אגב, הוא גם מסר לי שכל החבר'ה ששהו בקרבת הטבח עשו בדיקות וכולם קיבלו תוצאות שליליות. מה שמצחיק הוא שבזמן ששהיתי בבידוד, בית הקפה המשיך לפעול. בואי נקווה שלא אצטרך להיכנס לבידוד על אמת ושכולנו נפעל בהתאם להנחיות ונשמור על עצמנו".

חתונה ממבט ראשון, הדר ברייר, דנית ליבנת (צילום: אור גפן)
חתונה ממבט ראשון, הדר ברייר, דנית ליבנת (צילום: אור גפן)