כוכבת "האח הגדול", אביבית בר זוהר, שלא נכנסה לקשר תקופה ארוכה סיפרה בראיון לגיא פינס כי היא חובקת זוגיות טרייה, שיש לה פרפרים בבטן ושנראה שהפעם זה הולך לכיוון רציני. בר זוהר סירבה לחשוף פרטים על בן זוגה החדש אבל ב-TMI לא נשארים עם סימני שאלה וגילינו מי בר המזל ומסתבר שהחדש של אביבית, הוא האקס של כוכבת אחרת שהייתה בבית "האח הגדול", הדוגמנית רומי נסט.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

אז תכירו את ויני אלשיר שצעיר מבר זוהר בעשור ויצא עם נסט במשך שלוש שנים עד שהשניים נפרדו לפני מספר חודשים. בהתכתבות בלעדית שהגיעה ל-TMI נראה כי אלשיר ממש לא התגבר על האקסית וממשיך לשלוח לה הודעות אוהבות, למרות שחובק זוגיות טרייה עם בר זוהר. 

רומי נסט, ויני אלשיר (צילום: פרטי)
רומי נסט, ויני אלשיר (צילום: פרטי)

בהתכתבות נראה כי אלשיר לא שכח את האקסית וכתב לה: "רומי אין אישה אחת בעולם הזה שמגיעה לך לקרסול! היית לי לאישה המושלמת ולא אמצא לעולם עוד אחת כמוך!". לפי התאריך ניתן לראות כי אלשיר כתב את ההודעה המרגשת לנסט, בזמן שהוא מנהל זוגיות טרייה עם בר זוהר. אווץ'. 

רומי נסט מסרה בתגובה: "מאחלת להם הצלחה".

אביבית בר זוהר מסרה בתגובה: "ויני ואני בזוגיות בת פחות משבועיים אומנם מכירים קצת יותר אך בזמן שליחת ההודעות לא היינו שם. מהיכרותי הקצרה עם רומי היא בחורה מקסימה ואני מאחלת לה המון בהצלחה".

ויני אלשיר, רומי נסט (צילום: צילום מסך)
ויני אלשיר, רומי נסט (צילום: צילום מסך)

רומי נסט (צילום: פרטי)
רומי נסט (צילום: פרטי)