השכנים של בוגר "האח הגדול" 2012, שי רגב, מתלוננים על הרעש שהוא עושה בדירתו שבמגדלי יו 2. "הבחור גר בשכירות עם מרפסת גדולה. הוא עשה מסיבה רועשת, גם עכשיו בתקופת הקורונה. כנסי לסטורי שלו. חבר שלו התגאה שם שזה לא חוקי, ובינתיים נבהל והוריד. האורחים שלו הורסים את המעליות ומפזרים לכלוך. אחרי שהתלוננו עשרות פעמים, הוא הבטיח למנהל האחזקה שיפסיק ולעובדים בבניין אמר שימשיך דווקא כי מלא מתלוננים".

רגב, ככה מצפצפים על ההנחיות של משרד הבריאות ועל השכנים?
“משרד הבריאות קבע שצרות עין עושה קמטים. נתראה במסיבה הבאה".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Shay Regev (@shay_regev) on

והגינות זה לא הצד החזק של רגב. שניות אחרי בקשת התגובה, הוא העלה באינסטגרם שלו את הפנייה מליאורה. “קחי בחשבון כמובן שיש פה כמה אמרות שהינן ברמת הוצאת דיבה ו/או לשון הרע".

זה כל כך מדאיג אותך שהעלית במיידי לפייסבוק? מישהו הציע לך להיכנס בי?
“חלילה. אנחנו תמיד בעד להפיץ אור ואהבה. ואמת".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

My Crazy Shavuot Party By @bibi_events_ tnx @the_real_shefita & DJ @orencohen054

A post shared by Shay Regev (@shay_regev) on

> דנה ליטוין, הסוכנת שמייצגת שחקנים ויוצרים מהשורה הראשונה, הודיעה על פרידה מקצועית בהחלטה משותפת מהשחקנית מורן רוזנבלט. השיא: תפקיד ראשי למורן בסדרה האמריקאית של נטפליקס, “טייפון", שהיוצרים שלה הם ליאור רז ואבי יששכרוף והבמאי שלה הוא בין היתר הבמאי של הלהיט ההיסטרי, “סיפורה של שפחה".

מורן רוזנבלט זוכה בפרס אופיר (צילום: צילום מסך)
מורן רוזנבלט זוכה בפרס אופיר (צילום: צילום מסך)

> מיד בתום החזרה הגנרלית להצגה ״הבן״, בכיכובם של דרור קרן ושרה פון שוורצה, שנערכה בתיאטרון הקאמרי, הזמין רן גואטה, מנכ״ל התיאטרון, את ליאורה עופר לבמה. עופר, יו״ר אגודת הידידים של התיאטרון ב־17 השנים האחרונות, פרשה לפני כשנה. היא הוזמנה לעלות יחד עם כל שחקני ההצגה והמנהל האומנותי גלעד קמחי. השחקנים ועובדי הבמה הנרגשים הוזמנו למחווה של הוקרה ואהבה בצורת שלט מוזהב הנושא את שמה של עופר, שנחשף על הקיר הראשי בפואייה התיאטרון, לצד שמות התורמים המרכזיים במהלך השנים. 
עוד הוסיף גואטה בעל פה: ״על תרומתה ופעילותה למען התיאטרון ושחקניו במשך שנים רבות״. עופר לא יכלה להסתיר את הפתעתה והתרגשותה, שהגיעה עד כדי דמעות בזווית העין.

קרן ארזי, רן גואטה וליאורה עופר (צילום: אביב חופי)
קרן ארזי, רן גואטה וליאורה עופר (צילום: אביב חופי)

> השקת האטלייה החדש של RENBY משכה אליה את צמרת האדריכלים של ישראל למפגש ראשון בסדרה שתעניק אפקט שכולו “קפיצה קטנה לחו"ל". נשמו אוויר חו"ל וירטואלי: עודד חלף, אלכס מיטליס, יוסי פרידמן, אירמה אורנשטיין, מיקלה סימיונה ועוד.

> מותג הקוסמטיקה הבינלאומי L’OREAL PARIS מצרף בימים אלה שגרירה בינלאומית חדשה: קתרין לנגפורד, השחקנית העולה שמככבת בסדרה “13 סיבות".

קתרין לנגפורד  (צילום: יח''צ חו''ל)
קתרין לנגפורד (צילום: יח''צ חו''ל)

> מסורת לא מפסיקים: מרים פיירברג־איכר, ראש העיר נתניה, אירחה את חברות הפורום ה־14, פורום המורכב מנשים המכהנות כראשי רשויות. הנושא החשוב הפעם: מניעת אלימות במשפחה. מנהיגות הרשויות שמעו ממקור ראשון את סיפורה של אישה שחוותה אלימות פיזית וגם עברו סדנה חווייתית בנושא. פיירברג: ״אני שמחה שהצלחתי לתרום לנושא החשוב מאוד הזה בימים אלו״.

מריים פיירברג וראשות הרשויות (צילום: יח''צ)
מריים פיירברג וראשות הרשויות (צילום: יח''צ)

> עוד בעיה בדרך לסיפוח. עדינה ווגל־אילון מונתה למנהלת J Street ישראל. ווגל־אילון: “בכוונתנו לפעול על מנת שהקול שמגיע מארצות הברית לא יהיה רק קולו של ממשל טראמפ״.