בעוד כל הכוכבים ההוליוודים הגדולים מנסים לשמר תדמית נוצצת ומושלמת, יש מי שמשלם את מחיר התהילה. במהלך השנים, נחשפו עוד ועוד עדויות על המחיר הכבד שצריכים לשלם ילדי הסלבס. אלה שנחשפו כבר בגיל צעיר לצד הממש לא נוצץ של עולם הבידור- סמים, אלימות, ניסיונות התאבדות, איבוד שיקול הדעת ואפילו מוות טרגי והכל בחסות הקמפיין החדש של אבא הכוכב. 

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

מי הם אותם ילדים שהחיים הובילו אותם להתבגר מהר מדי ולאבד את זה מוקדם מדי? ב-TMI יצאו לבדוק.

הילדים של וויל סמית': ג'יידן ווילו סמית'

במהלך השנים נחשפו עדויות על מצבם הנפשי המעורער של הילדים של וויל סמית' וג'יידה פינקט. ווילו סיפרה לא פעם כי לא ידעה איך להתמודד עם ההצלחה של סינגל הבכורה שלה "whip my hair" ב-2010 וניסתה לחתוך את עצמה, ג'יידן סבל מדיכאון והרזה בצורה קיצונית עד להתערבות הוריו בתכנית הרשת של האם ג'יידה "red table talk" והשניים אף סיפרו בראיון משותף וביזארי במיוחד כי הם "יכולים לשלוט בכוח המחשבה ולהזיז את הזמן לטובתם".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

No Justice, No Peace. This Is Going To Be A Life Long Battle For Our Generation, Buckle Up, and get ready to vote. #justiceforbreonnataylor

A post shared by Jaden Smith (@c.syresmith) on

וויל סמית' (צילום: אלוני מור)
וויל סמית' (צילום: אלוני מור)

הבת של מייקל ג'קסון: פריס ג'קסון

לאחר מותו של אביה מייקל ג'קסון, הפכה ביתו פריס לנערה מבוקשת על ידי כל מדורי הרכילות וכצפוי, עם החשיפה הגיעו השערוריות. דיווחים על ניסיונות התאבדות חוזרים ונשנים, אשפוז עצמי במוסד פסיכיאטרי בעקבות לחץ נפשי, הסתבכות עם המשטרה כשנעצרה נוהגת במהירות מופרזת ואפילו ראיון למגזין הנחשב "רולינג סטונס" בו היא טענה שאביה לא מת מדום לב ומנת יתר אלא שהוא נרצח על ידי הרופא שלו בכוונת תחילה. 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by PK Dragonfly (@parisjackson) on

מייקל ג'קסון (צילום: רויטרס)
מייקל ג'קסון (צילום: רויטרס)

הבת של וויטני יוסטון: בובי כריסטינה בראון

בתה של הזמרים וויטני יוסטון ובובי בראון גדלה בצל אלימות וסמים באופן תמידי. אביה היה נוהג להכות את אמה והשניים היו צורכים סמים אל מול עיניה מאז שהייתה קטנה. לאחר מות האם כתוצאה מטביעה באמבטיה ומנת יתר, נישאה בראון הצעירה לאחיה החורג ניק גורדון (כן כן). במהלך השנים צצו ידיעות על התמכרותה לאלכוהול וסמים עד שבסופו של דבר, מצאה את מותה בדרך טרגית ודומה בצורה מצמררת לאמה, כשהיא חוותה אירוע מוחי באמבטיה.

בובי כריסטינה בראון וניק גורדון (צילום: gettyimages)
בובי כריסטינה בראון וניק גורדון (צילום: gettyimages)

וויטני יוסטון (צילום: gettyimages)
וויטני יוסטון (צילום: gettyimages)

הבן של טום הנקס: צ'אט הנקס

בנו של השחקן טום הנקס הוא ההגדרה המילונית למושג "טראבל מייקר". בעוד אבא שלו בנה קריירת משחק מוערכת, הופיע בעשרות סרטים שוברי קופות ואף זכה באוסקר, הבן, צ'אט הנקס, בחר בכיוון קצת שונה. במהלך השנים הודה הנקס הבן כי הוא מכור לסמים קשים ביניהם קוק והרואין. אם כל זה לא מספיק, בשנת 2015 כשהוא תחת השפעת סמים, נהג הנקס בכביש מהיר בקליפורניה וריסק את המכונית שלו בתוך אופנוע שנסע על הכביש ונשפט על כך.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by (@chethanx) on

טום הנקס  (צילום: רויטרס)
טום הנקס (צילום: רויטרס)

הילדים של מדונה: לורדס ליאון ורוקו ריצ'י

הילדים של מדונה עברו הכל בחיים חוץ מילדות רגילה. כמה לא רגילה היא הייתה? אז ככה, הבת לורדס נתפסה לא פעם מעשנת מריחואנה, הופיעה במיצג אורגיה המוני במיאמי לעיניי כל ואף החליטה להגיע לאירוע נוצץ עם עשרות צלמים, כשלגופה בד לבן ושקוף מאוד כשהיא לובשת מתחת חיתול. הבן רוקו נקלע לקרב משמורת ענק בין אימו לאביו, גיא ריצ'י, כשהוא מצדד בצד של האבא ומטנף על אמו ברשתות החברתיות: "אמא שלי היא חתיכת כלבה". בנוסף, גם הוא כמו שאר ילדי הוליווד נעצר כבר בגיל 16 על אחזקת סמים. 

לורדס ליאון (צילום: gettyimages)
לורדס ליאון (צילום: gettyimages)

רוקו ריצ'י למגזין LOVE (צילום: צילום מסך)
רוקו ריצ'י למגזין LOVE (צילום: צילום מסך)

מדונה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מדונה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)