אחרי נינט טייב, טיטי איינאו, ליאור כלפון וקארין עליה, עוד חולי קורונה חדשים בביצה. נראה שזה הפך כמעט לטרנד או בדיחה לא מצחיקה, כי זה כבר לא ביצת הבידור אלא ביצת הקורונה. היום (שישי) התבשרה כוכבת הילדים טיילור מלכוב שהיא חיובית לקורונה, בן זוגה הטרי לירן דנינו, שבילה איתה בימים האחרונים, ערך גם הוא בדיקה ונמצא שלילי, אך נכנס לבידוד של שבועיים כמתבקש על פי ההנחיות.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

כמו כן, כל צוות ההפקה של "הזוג המנצח VIP" והאקס בן זיני שנכנס לבידוד לאחר שפגש את טיילור בצילומים. גם אירה דולפין התגלתה כחולת קורונה, כשנדבקה ביום הולדת של טיטי איינאו בסוף השבוע האחרון והעלתה סרטון שלה בוכיה ברשתות החברתיות. גם כוכבת הריאליטי אווה לימסוב נדבקה בקורונה לאחר שהייתה גם היא במסיבה של טיטי ונמצאה חיובית.

טיילור מלכוב (צילום: אור גפן, יח''צ)
טיילור מלכוב (צילום: אור גפן, יח''צ)

גם השורדת אלה איילון נדבקה בקורונה והכניסה איתה את כל השורדים שבאו איתה במגע השבוע לבידוד, ביניהם רגב הוד, דנה רון, אסי בוזגלו ואשתו עדי בוזגלו שנשלחו הבוקר לערוך בעצמם בדיקת קורונה. עופר מנחם, מנהל יחסי הציבור של הזמר ליאור נרקיס מסר כי גם הוא נכנס לבידוד לאחר שנחשף לחולה קורונה מאומת. זוהי הפעם השנייה שנרקיס נכנס לבידוד, שכן בגל הראשון של הקורונה היה בין האנשים המוכרים שהוכנס לבידוד.

הישרדות, עדי ביטי, אלה איילון, אסי בוזגלו, רגב הוד (צילום: אלוני מור)
הישרדות, עדי ביטי, אלה איילון, אסי בוזגלו, רגב הוד (צילום: אלוני מור)

גם מיכל הקטנה ודודו אהרון נכנסו היום (ראשון) לבידוד לאחר שבאו במגע עם חולה קורונה מאומת. השניים טרם קיבלו הוראה ממשרד הבריאות להיכנס לבידוד, אך החליטו להיכנס לבידוד ולעבור בדיקת קורונה. 

עופר מנחם מנהל יחסי הציבור של דודו אהרון: "דודו אהרון הכניס את עצמו באופן יזום לבידוד, לאחר שהיה בקרבת חולה מאומת בשבוע שעבר. דודו יבצע בדיקת קורונה בקרוב. דודו לא קיבל הוראה ממשרד הבריאות כי עליו להכנס לבידוד אך כמשנה זהירות ועד בירור הפרטים לעומק הוא החל מרגע זה בבידוד".

דודו אהרון (צילום: ארן חן צלמים)
דודו אהרון (צילום: ארן חן צלמים)