בסוף השבוע קראתם לראשונה ב-TMI כי הזמר אייל גולן הופיע בשני האחרון באירוע בר מצווה באולם אירועים בפתח תקווה וגילה כי אם הבר מצווה הייתה חולת קורונה מאומתת. הזמר שעמד על הבמה לצד האם החולה, לא שמר על מרחק של שני מטר ואף אחד מהשניים לא חבש מסיכה. למרות זאת בחר הזמר שלא להיכנס לבידוד ומטעמו נמסר כי הזמר פנה למשרד הבריאות ונאמר לו כי אינו צריך להיכנס לבידוד.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

אלא שמטעם משרד הבריאות הכחישו ל-TMI את טענות הזמר ומסרו כי הם לא קיבלו שום פנייה מטעם הזמר או בעניינו. למרות שגולן ידע כי הוא נכח ליד חולה מאומת, זה לא מנע ממנו לשמור מרחק מאחרים והוא בילה את הסוף השבוע האחרון בחופשה במלון דן באילת.

אייל גולן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אייל גולן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

הזמר נפש עם אשתו ההריונית דניאל גרינברג וחגג צמוד, בלי שמירת מרחק, עם חברים קרובים ביניהם דוד רביבו ורון אלוף. כמו כן בסרטונים שהעלה דין מירשוניקוב לרשתות החברתיות, נראה הזמר חוגג במסיבה צמוד למירושניקוב ללא מסיכה. 

מליאם הפקות נמסר:"בעלת האירוע פנתה למשרד הבריאות לקבל הנחיות, נאמר לה שרק מי שבא במגע הדוק איתה יותר מרבע שעה צריך להיכנס לבידוד. אייל לא היה קרוב לבעלת האירוע. במהלך כל ההופעה, עמד במרחק של יותר מ-2 מטר ולכן נאמר שהוא לא צריך להיות בבידוד רק להיות ערני במידה ויש תסמינים. וזאת בדיוק כפי שהנשיא לא נכנס לבידוד וראש הממשלה החלופי במקרה של מפקד משמר הגבול. לא כל חולה מאומת מכניס 400 איש לבידוד״.

אייל גולן, דין מירושניקוב (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אייל גולן, דין מירושניקוב (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Dan Turgeman(דוד) (@davidturgeman_) on

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

❤️ me&her ❤️

A post shared by DG (@danielgreenbergolan) on