מזמן לא קראתם על מעלליו של "הפרופסור המטורף", אמיר חצרוני, אך ככל הנראה שבר המצווה שערך הזמר אביב גפן לבנו, דילן, הצליחה להוציא אותו משלוותו. בנו הבכור של גפן הגיע לגיל מצוות וחגג בסוף השבוע את בר המצווה בטקס מצומצם שכלל משפחה וחברים קרובים בלבד ובנוכחות הזמר אביתר בנאי. חצרוני שיתף את עשרות אלפי עוקביו ברשתות החברתיות בתחושותיו כלפי האירוע היהודי וכתב: "הזלתי דמעות בסוף השבוע למראה המעשה המגונה שעשה זמר העבר אביב גפן בבנו הבכור דילן, בניסיון נואש למכור דיסקים לדוסים שלא עברו עדיין לספוטיפיי".

אמיר חצרוני (צילום: אלבום פרטי)
אמיר חצרוני (צילום: אלבום פרטי)

"לקהל הצעיר שפחות מכיר, גפן היה סוג של סלב בשנות ה-90, שעשה את עצמו משתמט שמאלן למרות שבפועל שוחרר מצה"ל בגלל בעיות בגב והמשיך להופיע לפני חיילים בצבא הכיבוש שלא היה להם מזל לזכות כמוהו בפרופיל 21. אחרי שכוכבו כזמר דעך, גפן ניסה את מזלו בקידום בתי קפה בינוניים מרשת ארומה, השתתף בתוכניות ריאליטי כושלות עם זמרים ים-תיכוניים, ולאחרונה גם לקח חלק בסחר חוקי בסמים תחת המותג 'קנאביס רפואי'. אחרי שמכר לנו קפה גרוע, סמים מסוכנים, וזמרים ים-תיכוניים שמקומם הטבעי בעזה, עכשיו הוא מוכר לנו את הקדוש ברוך הוא", המשיך חצרוני. 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

בטקס מצומצם הבוקר בביתנו דילן עלה למצוות

A post shared by Aviv Geffen (@avivgeffenmusic) on

"זכותו, הבעיה שהוא מצרף לעסקה את בנו הקטין, שלא חטא ולא פשע, וזו בטח לא אשמתו שאבא שלו יצא מהאופנה. גפן מנצל את האנומליה היודו-ציונית שאוסרת על נערות בנות כמעט שש עשרה להחליף נוזלים עם כדורגלנים מקצוענים שיודעים למצוא את השער בנימוק שהן עדיין ילדות, אך מתירה לאבות לקשור את ילדם בן ה-13 ברצועות של פרה שנשחטה באכזריות, כי זה קידוש השם".

"כולי תקווה שלא ירחק היום והחוק יגן על ילדים מפני הורים רודפי רייטינג ויאסור על בר מצווה וברית מילה לקטינים. עד אז אני מאחל לדילן גפן שישתחרר מהטראומה, ויבין שאם היה אלוהים, אבא שלו לא היה צריך לעקוד את הילד שלו בתפילין בשביל שישמיעו אותו בקול ברמה". 

אביב גפן (צילום: אביב חופי)
אביב גפן (צילום: אביב חופי)