מנחה "המירוץ למיליון", רון שחר, שמע על תהליך הקפאת הביציות ששיתפה מעיין אדם ורץ להסיק מכך שהסיבה שהיא מקפיאה ביציות, היא כי בן זוגה כוכב "האח הגדול", אסיף אלקיים, עוד לא מוכן לילדים. זאת כזכור הייתה הסיבה לפרידה הממושכת של השניים. שחר מיהר לעות לה מניסיונו וכתב בתגובה: "וואו בא לי להתערב, מניסיון חיים שלי בלבד, קחי לך גבר שכן מוכן להיות אבא לילדים שלך ועכשיו. לא בשל זה בננה, גבר חלומות? מחלומות מתעוררים".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Asif Elkayam | אסיף אלקיים (@asif_elkayam) on

אסיף אלקיים לא ראה בעין יפה את התערבותו של שחר, שהמליץ למעיין אדם להחליף גבר והגיב לו בפוסט זועם: "אדון רון, אתה רציני? מהניסיון שלך? התכוונת מהכישלון שלך, סליחה מהכישלונות שלך. פעמיים ניסית וכשלת. פעמיים התחייבת להיות של מישהי לעד ואז הלכת, אחת מהן גם נשארה עם הילד שלך אחרי ששוב כשלת. אני לא מוכן שהילד שלי יגדל בבית מפורק ואגב להקפאת הביציות אין קשר אליי, זה ביטוח למעיין שרוצה שתהיה לה יכולת להביא ילדים גם בגיל 40".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Asif Elkayam | אסיף אלקיים (@asif_elkayam) on

גם מעיין אדם שברה שתיקה והבוקר (רביעי) בתוכניתו של ניב רסקין התייחסה לשחר ואמרה: "היה מי שראה לנכון לשפוט את המהלך ולהציע מהלכים חלופיים, אני לא נותנת לרעל הזה לחדור אליי ומרוכזת בלהצליח בתהליך שלי".  

רון שחר על תגובתו של אסיף אלקיים מסר: "הוא קרא לי אדון, מנומס מצידו".

רון שחר (צילום: עופר חן)
רון שחר (צילום: עופר חן)