הזמר עופר לוי מוסר לליאורה כי בניגוד לשאר העולם, הקורונה עושה לו רק טוב. לוח ההופעות שלו מפוצץ, והוא עובד חזק מאי־פעם: “עופר לוי בקרוב מוציא שיר חדש, שירים חדשים", הוא מסביר בגוף שלישי. “עופר לוי מופיע גם בקורונה. חזק יותר עם שבעה נגנים, הגברה, מבית לבית, מווילה לווילה, ממועדון למועדון, מאירוע לאירוע. אין קורונה, זה כל האייטם. יש חילול שבת, שזה הגרוע ביותר. ברגע שלא יחללו את התפילין, ייפתחו כל שעריי שמיים".

עופר לוי (צילום: יוסי זליגר, פלאש 90)
עופר לוי (צילום: יוסי זליגר, פלאש 90)

> ירון לופו, סגן עורך “ידיעות ירושלים", עבר להיות סגן דובר עיריית ירושלים. בירושלים זה די סנסציה, גם בגלל היחסים המורכבים בין כיכר ספרא לעיתון.

> בשורה למיליוני מעריציה של הזמרת חדוה עמרני בארץ השמש העולה. “אני שמחה ונרגשת לשתף אתכם היום בבשורה חדשה", היא כותבת להם. “50 שנה לאחר שהלהיט הענקי ‘אני חולם על נעמי׳ בביצוע שלי עם דוד טל כצמד ‘חדוה ודוד׳ שזכה במקום הראשון בפסטיבל הזמר של ימאהה בטוקיו, השיר הישראלי היחיד שזכה בפסטיבל היוקרתי ומכר מעל ל־2 מיליון עותקים, נכנס בימים אלו, בגרסתו היפנית ביפן, אל המצעד הוויראלי של ספוטיפיי ביפן. השיר נמצא במקום ה־24 מתוך 50".

חדוה עמרני (צילום: מירי צחי)
חדוה עמרני (צילום: מירי צחי)

> פרק ג׳ של פורום ה־14 שהתכנס בנתניה בראשות ראש העיר, מרים פיירברג־איכר: ראש הרשות היחידה שלא יכולה הייתה להגיע והייתה היחידה שלא נכנסה לבידוד היא ד"ר עליזה בלוך, ראש עיריית בית שמש.

מטעמה של בלוך נמסר: “לפעמים יש יתרונות ל׳התנגשות בלו"ז׳. ד"ר בלוך מעריכה ומוקירה את הפורום ותעשה הכל לפצות בפעם הבאה".

עליזה בלוך (צילום: מרק ישראל סלם)
עליזה בלוך (צילום: מרק ישראל סלם)

> ראובן חזק, בכיר שב"כ לשעבר ומחושפי פרשת קו 300, פיסל בשכונת צהלה, בהשפעת הקורונה, פסל סביבתי הנושא את הכותרת “יבחוש בן שלולית נלחם בקורונה", ובנוסף “לזכר ימי קורונה לכבוד קהילת צהלה", להנאת התושבים.

חזק, מה נתן לך את ההשראה?
“ממשיך לחפש אחרי אובייקטים ואתרים לפיסול. מוזמנת לבקר בגינת ביתנו ובתערוכה שלי ב׳מוזיאון על התפר׳ בירושלים. ועוד משהו: אני מציע לעיריית תל אביב לפנות לתושבים, לאו דווקא לאומנים מקצועיים, ליצור מיצגי אומנות בנושא הקורונה בחוצות העיר. תהיה זו מזכרת נעימה לצד תלאות המגיפה".